Jest twórcą kampanii społecznej "Zwolnij. Szkoda życia", mającej na celu uświadomienie zagrożeń wynikających z jazdy z nadmierną szybkością.
W 2011 roku wydał książkę pt. "Jak występować publicznie ... nie tylko w telewizji ".
Był prowadzącym wielu festiwali w Polsce m.in. Festiwal Jedynki, Sopot Festival i Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu.
Ma przyrodniego brata Fryderyka (ur. 1997).
Ukończył germanistykę w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Zielonej Górze (Polska).
Wystąpił w następujących reklamach:
- 2017 r. - materiały drewnopochodne marki Swiss Krono;
- 2018 r. - sieć telefonii komórkowej Play;
- 2019 r. - kampania pt. "Co tam słychać w Radiu ZET?” (wraz z
Beatą Tadlą i
Szymonem Majewskim).