Tak jak w temacie, która ksiąka podobała wam się najbardziej z tych co dotychczas przeczytaliście?
Na razie przeczytałam tylko 3 : i wciąż ją kocham , jesienna miłości, ostatnia piosenka i chyba najbardziej podoba mi się ta ostatnia ;)
ale muszę przyznać że ten gość jest niesamowity ! tak mnie jego książki wciągnęły! podoba mi sie że zazwyczaj nie ma happy end'ow i wspomina o Bogu:)
teraz muszę przeczytać pamiętnik ! już nie mogę się doczekać;D
Jak na razie przeczytałam 7 książek Sparksa i jestem w trakcie czytania Ślubu" czyli kontynuacji "Pamiętnika".Ustawie tu książki od tych które najbardziej mi się podobały:
1)"Ostatnia Piosenka"
2)"Pamiętnik"
3)"Jesienna miłość"
4)"Wybór"
5)"List w butelce"
6)"I wciąż ją kocham"
7)"Noce w Rodanthe"
Ja jestem początkującą fanką Sparksa i dotychczas czytałam tylko dwie jego książki.
1) Pamiętnik
2) Ostatnia Piosenka
Na mojej półce czeka na mnie jeszcze nieprzeczytana; "Szczęściarz". Jakoś nie mam czasu po nią sięgnąć, ale zapewne gdy już się za nią zabiorę nie będę mogła się od niej oderwać (tak samo było ze wcześniejszymi;)).
przyznam szczerze, że przeczytałam tylko 'Ostatnią piosenkę'. ale czytając recenzję innych książek, przeczytam i inne tego autora. ;D
i chyba zacznę od 'Pamiętnika' ;))
Ja muszę się pochwalić bo dzisiaj przeczytałam ostatnią, szesnastą książkę Nicholasa jaka została wydana w języku polskim ;) (jest jeszcze "powiedz żegnaj" ale z tego co słyszałam premiera odbyła się 14 września w USA więc aby była po polsku trzeba będzie trochę poczekać). Jak dla mnie bezapelacyjnie
1) "Wciąż ją kocham"
2) "Ostatnia piosenka"
co do kolejnych miejsc już mam trochę problemów :P
3) "Jesienna miłość"
4) "Anioł Stróż"
5) "Pamiętnik"
6) "Szczęściarz"
7) "List w butelce"
8) "Od pierwszego wejrzenia"
9) "Wybór"
10) "Na ratunek"
11) "Noce w Rodanthe"
12) "Ślub"
13) "Trzy tygodnie z moim bratem"
14) "Prawdziwy cud"
15) "Na zakręcie"
16) "Wokini"