W 2004 roku ukończył Akademię Teatralną im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie (Polska)
Prowadził Song of Songs Festival - jeden z największych festwali muzyki ekumenicznej - w 2005 roku wraz z Moniką Zytke.
Wystąpił w następujących kampaniach reklamowych:
- 2013 r. - kampania społeczna Muzeum Powstania Warszawskiego pt. "Rozejrzyj się. Może go znasz?";
- 2017 r. - kampania społeczna Lubelskiego Hospicjum dla Dzieci im. Małego Księcia pt. "Złote serce" (wraz z
Magdaleną Różczką);
- 2018 r. - kampania społeczna z okazji 100. rocznicy Powstania Wielkopolskiego pt. "Wolność liczy się w każdym wieku" (wraz z
Katarzyną Herman,
Janem Wieczorkowskim i
Olgą Kalicką), kampania społeczna promująca akcję charytatywną Szlachetna Paczka (wraz z
Joanną Kulig,
Julią Wyszyńską,
Aleksandrą Adamską i
Leszkiem Lichotą).
- 2019 r. - ambasador kampanii #SkuteczniePosprzatane razem wraz z
Agnieszką Cegielską zorganizowanej przez markę Tefal i Fundację Nasza Ziemia, która ma zwrócić uwagę na problem stale zwiększającej się ilości śmieci, a celem akcji jest oczyszczenie z odpadów wybranego parku narodowego w Polsce;
- 2023 r. - ambasador kampanii "Gillette. Bo chcę" marki Gillette.