Wydane zostały następujące książki jego autorstwa:
- 2010 r. - "Jak dobrze wyglądać po 40-tce";
- 2015 r. - "Bajkoterapia, czyli dla małych i dużych o tym, jak bajki mogą pomagać" (praca zbiorowa wraz z Małgorzatą Strękowską-Zarembą, Dorotą Suwalską, Agnieszką Tyszką, Januszem L. Wiśniewskim,
Arturem Barcisiem,
Olgą Borys,
Ryszardem Cebulą,
Katarzyną Dowbor,
Cezarym Harasimowiczem,
Pauliną Holtz,
Rafałem Królikowskim i
Grażyną Wolszczak).
W 1991 roku ukończył studia na Wydziale Aktorskim Państwowej Wyższej Szkoły Telewizyjnej, Teatralnej i Filmowej im. Leona Schillera w Łodzi (Polska), natomiast w 1998 roku ukończył studia podyplomowe z zakresu dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.
Wystąpił w następujących kampaniach społecznych i reklamowych:
- 2007 r. - usługi bankowe Invest-Bank;
- 2007 - 2010 r. - napój owocowy Ariva Ice Tea;
- 2008 r. - akcja Fundacji Polsat pt. "A wystarczy naprawdę niewiele - wystarczy chcieć";
- 2010 r. - szampon do włosów Head&Shoulders;
- 2016 r. - domowy Internet LTE Cyfrowego Polsatu;
- 2018 r. - salony optyczne Vision Express pt. "Ile lat, tyle zniżki + 100zł";
- 2021 r. - sieć elektromarketów Neonet;
- 2023 r. - napój energetyczny i piwo Warka.