Karolina Gorczyca

7,0
6 721 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Karolina Gorczyca

Kupiłem Tomb Raidera na Xbox 360 w mega-promocji i okazuje się, że jestem ZMUSZONY grać z dubbingiem. Od pierwszej kwestii czuć, że baba czyta z kartki - jest to okropne. Aktorstwo zerowe.

Salt_The_Fries

znawca aktorstwa haha prawie każdy twierdzi że dubbing wyszedł super (zwłaszcza w wykonaniu Karoliny) a ten wyrwał się jak Filip z konopi :P ale jak najbardziej masz do ten prawo

ttam

Widać jak niskie standardy mają ludzie, którym im się podobał. Kiedy ona wisi w tym kokonie na początku, to u nas w ogóle zero poczucia zagrożenia, ani żadnego wysiłku towarzyszącego mówieniu jej kwestii... Przepraszam, ja już nie mówię o oryginale, ale nawet wersja rosyjska miażdży polską. Gram od 22 lat, swoje widziałem, swoje wiem, a na dodatek tak się składa, że jestem po filologii angielskiej - jestem tłumaczem i nauczycielem (i miałem okazję uczyć także na szczeblu akademickim)...

Salt_The_Fries

a może nie "jaki niskie standardy mają ludzie" tylko po prostu inny gust ? Nie da rady wyrazić tego w grzeczniejszy sposób tylko od razu "nienawidzę cię" ?

Maartaaa_25

Nie ja zacząłem interakcje z ludźmi od protekcjonalnego tonu. Buźki.

Salt_The_Fries

ale ty zacząłeś wprowadzać nie przyjemną atmosferę w tej dyskusji nadając jej tytuł "nienawidzę cię"

Maartaaa_25

Strasznie przejaskrawiasz.

Salt_The_Fries

Nie przejaskrawiam. Nie sądzę aby dla ciebie było miłe gdyby ktoś tak do ciebie powiedział. Wiem, ty nie mówisz tego do niej po prostu obrazuję jakie to ostre słowa. Sądzę ,że aby wyrazić swoje zdanie są one zbędne i można było je zastąpić innymi.

Maartaaa_25