To takie moje luźne nie przypuszczenia nie potwierdzone żadnymi faktami .
Ale jego nazwisko mi tak jakos po rosyjsku brzmi i urodę ma taką bardzo typową dla
białorusina ???
a i jeszcze jedno pytanie.
Dlaczego rodzice kuby wyjechali z nim do Niemiec w 88 roku w ucieczce przed komuną i
siedzieli tam aż 11 lat skoro po 89 roku w Polsce już było w miare normalnie ???
I czemu on z mamą wrócił do Polski a tata tam został ? Czytałam gdzieś nawet że nie
utrzymują ze sobą kontaktów .Czyżby Rozwód ?
Jak coś to ludzie wyprowadźcie mnie z błędu ?
Ciekawe pytania. W WCK akcent Kuby jest trochę wschodnio brzmiący, nie sądzicie? ;)
Chociaż nie sądzę, żeby miał ruskie korzenie.
Myślę, że siedzieli w Niemczech, bo ojciec Kuby dostał po prostu dobrze płatną pracę i nie opłacało im się wracać. W sumie nadal tam jest i pewnie nie zamierza wracać bo i po co, skoro tam dobrze mu się powodzi.
Też się zastanawiałam nad jego rodzicami. Nie znam się na rozwodach, ale czy po rozwodzie nie wraca się zwykle do nazwiska panieńskiego? Matka Kuby zostawiła sobie nazwisko męża.
Ciekawe pytania. W WCK akcent Kuby jest trochę wschodnio brzmiący, nie sądzicie? ;)
też to właśnie zauważyłam ^^ ja chodziłam do polsko-białoruskiego liceum i stąd też moje przypuszczenia co do tego "rosyjskiego" typu urody ;)
no z pracą jego ojca to racja , czytałam gdzieś że faktycznie duże sukcesy tam odniósł i dobrze zarabia ;)
wiesz co do rozwodów to jest tak że można sobie zostawić nazwisko męża nawet po rozwodzie (np. ze względu na dziecko) nie każda rozwódka wraca do panieńskiego , to kwestia wyboru. A skąd wiesz że jego mama nie zmieniła nazwiska ? czytałaś gdzieś o niej coś ? bo ja to nic o niej nie słyszłam :/