W miniony weekend TVP rozpoczęła promocję sobotniego pasma filmowego "Hit na sobotę" (TVP1, godz. 20.10) w kinach. Dwudziestosekundowe spoty są emitowane w weekendy od 2 do 18 grudnia w 17 kinach w Katowicach, Warszawie, Częstochowie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście i Toruniu.
Dodatkowo reklamy "Hitu na sobotę” pojawią się na monitorach, na których w holach kin wyświetlane są zapowiedzi filmowe. W holach kin ustawione zostaną także standy z logo "Hitu na sobotę" i ulotkami informacyjnymi. Niespodzianką dla widzów będzie rozdawany przez hostessy przy wyjściu z sal kinowych popcorn do zrobienia w domu. Kampanię przygotowało Biuro Marketingu i Promocji we współpracy z "Jedynką".
Kampania w kinach jest uzupełnieniem wcześniejszych działań promocyjnych, prowadzonych w prasie (Tele Tydzień, Gazeta Telewizyjna, Wprost, Polityka, Tele Rzeczpospolita, Przegląd Sportowy, Przekrój, Viva), radiu (RMF FM, Eska, PR 1 i 3) i na megasitach w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Media kupił i zaplanował dom mediowy Zenithmedia.
W najbliższym czasie w paśmie "Hit na Sobotę" zobaczymy komedię sensacyjną
"Zgadnij, kim jestem?" w reżyserii i z udziałem
Jackie Chana (10 grudnia) oraz thriller
"Twister" (17 grudnia) - film akcji z niezwykłymi efektami specjalnymi (reż.
Jan de Bont, wyk.:
Helen Hunt,
Bill Paxton,
Jami Gertz). W przyszłym roku emitowany będzie m.in. głośny thriller szpiegowski pt
"Rekrut" (reż.
Roger Donaldson) z udziałem
Ala Pacino i
Colina Farella, głośna komedia
"Bruce Wszechmogący" (reż.
Tom Shadyac) z udziałem
Jima Carrey'a,
Jennifer Aniston i
Morgana Freemana oraz -
"Erin Brockovich", wielki amerykański sukces kasowy w reżyserii
Stevena Soderbergha i z udziałem
Julii Roberts.