Od dzisiaj widzowie mogą oglądać zupełnie odmieniony Polsat 2. Stacja wprowadziła nową oprawę graficzną i logotyp, a także ofertę programową.
Rewolucja ma pomóc w walce o nowych widzów. Jak zapewniają przedstawiciele Grupy Kapitałowej Telewizji Polsat, relaunch to próba ujednolicenia marki z główną anteną spółki jaką jest Polsat.
Nowa ramówka Polsatu 2 skonstruowana została z wybranych elementów bieżącej oferty Polsatu oraz archiwum. Widzowie zobaczą zarówno seriale, jak też programy informacyjne. Polsat 2 pokaże m.in. serial
"Ekipa" Agnieszki Holland.
W ofercie nie zabraknie także programów rozrywkowych, jak np. "Gra w ciemno", "Dzień Kangura" oraz "Piotr Bałtroczyk przedstawia". Tak jak dotychczas, stacja będzie emitowała "Wydarzenia" oraz program "Interwencja". Na antenie pojawią się także seriale "Fala zbrodni", "Samo życie","Pierwsza Miłość" oraz "Świat według Kiepskich".
Polsat 2 dociera do blisko 5 mln gospodarstw domowych i osiąga 0,63 proc. udziałów (w grupie 16-49). Codziennie kontakt ze stacją ma 2,8 mln widzów (dane AGB Nielsen Media Research).
Metamorfoza nie ominęła również internetu. W sieci pod adresem
http://www.polsat2.com.pl zadebiutował nowy serwis stacji.