Film jest adaptacją bestsellerowej książki Maxa Barry`ego i ukazuje "od kuchni" świat reklamy. Scat (Shiloh Fernandez) jest świeżo upieczonym absolwentem marketingu. Od życia oczekuje przede wszystkim sławy, pieniędzy i pięknych kobiet. Aby spełnić swoje cele rozpoczyna pracę w korporacji. Jego pierwszy zadaniem jest wypromowanie nowego... czytaj dalej
Pomysł, aktorzy, scenografie jest naprawdę ok, ale nie można było tego bardziej spieprzyć. Powstrzymywałem się resztkami sił, żeby nie umieszczać tego komentarza, no ale czuję obowiązek przestrzec was przed tym...czymś. Wydawało mi się, że to komedia, ale nawet przez sekundę nie drgnął mi kącik ust, za to nabawiłem się...
więcejZarzuca się mu drewniane aktorstwo - ale ten film to pewna idea, a że ostatnio posucha na
inteligentne kino, warto zobaczyć.
Owszem postacie mają wyolbrzymione wady, aż do przesady - ale są uosobieniem
bezdusznego biznesu zwanego marketingiem.
Film wkurza - ale to dobrze, bo wkurza postawa bohaterów -...
Teoretycznie jest to film o kampanii marketingowej, o wszechobecnym wyścigu szczurów,
o walce pomiędzy potentatami napojów o udział w rynku.
Według mnie film ten jednak idealnie ukazuje jak teraz żyjemy..
szybko, intensywnie, nie prawdziwie... przybieramy maski i ukazujemy się w nich światu...
wiecznie...
bardzo energiczny film, oglądając czułem się jakbym wypił podwójne espresso, dynamiczne dialogi i szybka realizacja to niestety jedyne zalety (oczywiście poza Amber Heard), bo pod powłoką ciekawie zrealizowanego filmu kryje się... nieciekawość; tak jak w filmie - twórcy starali się widzom sprzedać słabą zawartość w...