Agnes (Ashley Judd), samotna kelnerka, mająca za sobą tragiczne doświadczenia, znajduje tymczasową przystań w zrujnowanym motelu na południu Stanów Zjednoczonych. Żyje w ciągłym strachu przed byłym mężem, którego właśnie zwolniono z więzienia. Zupełnie przypadkowo wdaje się w niewinny romans z Peterem – ekscentrycznym i nieco nerwowym... czytaj dalej
Znakomicie zrobiony film, reżyseria na Oscara. To dreszczowiec psychologiczny, ale jak dla mnie - pełen akcji i emocji.
Można w nim nawet zobaczyć metaforę do ludzi, którzy ulegli smoleńskiej paranoi o "zamachu". Naprawdę film wszechstronnie metaforyczny.
Warto zwrócić uwagę na to, że takie rzeczy są bardzo realne. Ćpanie (cały asortyment), vodka, leki... Byle jakie mieszkanie, byle jakie zarobki, byle jakie życie. Recepta na taki film.
Tak do połowy wcale nie było jeszcze tak źle i można było z tego zrobić coś znacznie lepszego ( film dawał wiele możliwości dalszego rozwoju akcji ) ale reżyser poszedł w najgorszą możliwą stronę, wiadomo że wariat z wariatem się zawsze znajdzie ale nikt nie wariuje z dnia na dzień i to w zasadzie bez większego powodu...
więcejFajnie się oglądało, gdy film był zwykłym dramatem. Jednak kiedy wyszło szydło z worka film sporo stracił. [elementy fabuły] Trzeba przyznać, że babeczka pobiła gościa swoja teorią spiskową :) Tutaj nasuwa się pytanie. Jakim cudem odwaliła jej taka sama szajba? Sam związek z nim nie mógł doprowadzić jej do tego stanu....
więcej