Nie rozumiem fascynacji tą seria powstało bardzo duzo gier lepszych od tej serii.Grałem w jedynke która mi sie znudziła w połowie .Grałem w drugą część która równierz mi się znudziła ale na początku,w części trzeciej skończyłem na 2/3 gry.W część 4 nie grałem zamiast tego japońskiego badziewia wolałem pograc setny raz w Baldura, czy Deus Exa .W te gry gram od wielu lat i mi sie jeszcze nigdy nie znudziły.
A seria MGS nie widze w niej nic szczególnego.
Fabuła jakby zerżnięta żywcem z jakiejś telenoweli.Tak samo postacie praktycznie wszystkie (te same) pojawiaja sie w nastepnych częściach.I tylko wokół nich rozgrywa się warstwa fabularna .
Gra jest nudna ,a raczej tylko na jeden raz .Jak już mówiłem ta seria nie jest arcygenialna.
Są gry które są po prostu lepsze jak np.Deus Ex,System Shock,Thief,Hitman czy równierz
No widzisz, a dla mnie taki Baldur to syf - kwestia gustu i dobrego smaku.
"Fabuła jakby zerżnięta żywcem z jakiejś telenoweli.Tak samo postacie praktycznie wszystkie (te same) pojawiaja sie w nastepnych częściach.I tylko wokół nich rozgrywa się warstwa fabularna ."
Boże co za bzdury.
Fakty konsolowcu
Wracaj do playstation,bo widocznie nic innego robić nie umiesz.
Widać, że nie masz pojęcia o czym piszesz, fanboyu - myślisz, że mnie dotkniesz tym wywodem? Chłopie, ja gram i na tym i na tym, preferuje konsole owszem, ale lubię też grać na PieCu - jeśli jest w co;P Wyluzuj, gry powinny łączyć, nie dzielić;) No i akurat nie mam PlayStation, ha!;)