PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=290840}

Magia uczuć

The Fall
2006
7,6 11 tys. ocen
7,6 10 1 10747
6,9 9 krytyków
Magia uczuć
powrót do forum filmu Magia uczuć

Mierne kino

ocenił(a) film na 1

A mnie ten film nie urzekł ale miłosiernie znudził Będę szczery nic mnie nie w tym filmie nie urzekło Dla mnie te efekty to miernota i sama historia jest mierna .I mi ktoś napisze że jestem debil nie znam się kinie fantasy i może ma racje bo sam się na tym zastawiam ale ja ten film mogę ocenić tylko 1/10

ocenił(a) film na 4
kinoman85

Piekny wizualnie, ale potwornie nudny. 4/10 za stronę wizualną i małą Alexandrię. Reszta - niestety nie moja bajka, szczególnie 120minutowa.

kinoman85

Może to kwestia dojrzałości, ale jeśli taki film uznajecie za nudny, to znaczy, że zjadły was filmy fantasy będące o niczym lub naszpikowane wszystkimi motywami fantastycznymi od smoków zaczynając na kosmosie kończąc. Ten jest z pewnością typowa baśnią. Piękną baśnią.

ocenił(a) film na 9
przechodzien

Zgadzam się, film niesamowity i nietuzinkowy. Nie wiem czego oczekiwał ten pan od efektów (może wybuchających statków kosmicznych?), ale dla mnie od strony wizualnej, jakby to ująć - BOMBA :) Piękne, onirystyczne obrazy...

goldfish

Zwłaszcza scena śmierci małpki.

przechodzien

Tak jak Jabłka Adama? Gdzie mordują kicię? Bo tu zbijają małpkę.

kinoman85

moje gębokie wyrazy współczucia, żeś Panie Kinomanie85 musiał się tak niemiłosiernie wynudzić na tym filmie. Następnym razem proponuje wyjść z kina ew. wyłączyć podobne miernoctwo już po 5-10 minutach oglądania - pomaga - stosuję tą metodę od dobrych paru lat ;)
no offence ale troszku słaba prowokacja ;)

mnie osobiście film URZEKŁ - ale grube trzy dychy na karku, oldboy normalnie i głowa szwankuje ;)

10/10 z pełną odpowiedzialnością (ale tylko za siebie)

ocenił(a) film na 3
kinoman85

mega kupa POPIERAM

kinoman85