Klejnot pejzażu miejskiego Metropolis, budynek The Daily Planet, lśni w porannym słońcu. Kiedy jednak Joker postanawia odnowić go po swojemu, czas ogłosić czerwony alarm, bo budowla zaczyna się rozpadać! Justice League rusza do akcji, ale w trakcie bitwy przeciw Jokerowi coś złego dzieje się z mocami Flasha. Superbohater wpada w pętlę... Klejnot pejzażu miejskiego Metropolis, budynek The Daily Planet, lśni w porannym słońcu. Kiedy jednak Joker postanawia odnowić go po swojemu, czas ogłosić czerwony alarm, bo budowla zaczyna się rozpadać! Justice League rusza do akcji, ale w trakcie bitwy przeciw Jokerowi coś złego dzieje się z mocami Flasha. Superbohater wpada w pętlę czasową, a do tego przy każdej okazji szydzi z niego odziany w żółte barwy Reverse Flash! Do przełamania tego cyklu i ocalenia Metropolis potrzebna będzie maksymalna prędkość Flasha, trochę magii oraz pomocne dłonie i łapy nowych rekrutów Justice League: The Atom, Krypto the Super Dog i Ace the Bat Hound! czytaj dalej