Światowa gospodarka jest na krawędzi upadku. Bezrobocie wynosi dwadzieścia cztery procent. Trasy kolejowe są główną drogą transportu. Wielcy twórcy, artyści i przemysłowcy powoli zaczynają znikać jeden po drugim. Dyrektor operacyjny - Dagny Taggart (Samantha Mathis) - odkrywa, że kryzys związany jest z prototypem silnika, który czerpie... czytaj dalej
Pierwsza część pomimo nudnego i chaotycznego początku robi się gdzieś w połowie filmu ciekawa, pojawia się coraz więcej znaków zapytania, a dobrze dobrani aktorzy i ich gra powodują, że niecierpliwie wyczekiwałem na kolejną część. Jednak w drugiej części się zawiodłem, fabuła co prawda szybko rusza do przodu i powinna...
więcejlepsza gra aktorska, parę niespodzianek w scenariuszu, które przyśpieszają fabułę, a nie
ujmują nic akcji. Polecę film osobie, która nie czytała książki i zobaczę, czy jest w stanie
wychwycić niuanse.
Żałuję, że w obu częściach nie ma wizualizacji retrospekcji - np. jest opowiadanie pracownika
fabryki...
Oglądałem obie części jedna po drugiej i pierwsza myśl gdy oglądałem drugą, co oni tak tą Dagny ubrzydzili, a tu proszę, niemal cała obsada do wymiany. Czyżby aktorzy masowo odmówili udziału w kolejnej części propagandowego paszkwilu? ;o>