Przemierzając kraj, od zgiełku Las Vegas, po domy zwykłych ludzi, American Dream dokument jest podróżą jednego człowieka, starającego zrozumieć świat, który wydaje się oszalały. Zawierając wywiady z gwiazdami kina i luminarzami przemysłu filmowego takimi jak: Danny Gloger, Howard Zinn, Vicki Robin, Ed Begley Jr., Jean Kilbourne, Rickson... Przemierzając kraj, od zgiełku Las Vegas, po domy zwykłych ludzi, American Dream dokument jest podróżą jednego człowieka, starającego zrozumieć świat, który wydaje się oszalały. Zawierając wywiady z gwiazdami kina i luminarzami przemysłu filmowego takimi jak: Danny Gloger, Howard Zinn, Vicki Robin, Ed Begley Jr., Jean Kilbourne, Rickson Gracie, Statish Kumar, i inni, American Dream rzuca cień na naszą kulturę konsumencką, jej przyczyny i skutki jakie wywołuje. Z połączeniem humoru i wewnętrznego wglądu, odkrywamy Amerykę, której jesteśmy częścią, a z czego nie zdawaliśmy sobie sprawy. Zaczynamy od spojrzenia na sen o materialistycznej utopii, w którą większość z nas wierzyła, i w której dorastała. Następnie przelotnie spoglądamy na naszą historię jako gatunku i jako kraju, by móc zrozumieć niektóre z naszych absurdalnych zachowań. Patrzymy na rozwój przemysłu reklamowego, początkowo jako podstawowego narzędzia pokazującego nam co jest dostępne na rynku, aż po przemysł czerpiący 450 mld dolarów zysku rocznie, ukierunkowany na manipulację naszą percepcją. Zadajemy sobie pytanie, czy ten rozwój zauważył, że zatraciliśmy poczucie sensu funkcjonowania jako społeczeństwo i co możemy zrobić jako indywidualne jednostki, by na nowo uszeregować nasze życie, z prawdziwymi wartościami. Propozycją jest, żeby poprzez przekształcenie konsumeryzmu, odzyskać naszą wolność wyboru świata, w którym żyjemy. Poprzez zwrócenie uwagi na naszą aktywność jako konsumentów, która napędza przemysł, jako siła robocza która sprawia, że biznesy funkcjonują i jako inwestorzy, którzy wspierają te przedsiębiorstwa, jesteśmy w stanie zmienić świat, w którym żyjemy...globalnie i lokalnie. czytaj dalej