PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=32358}

8 Mila

8 Mile
2002
7,3 196 tys. ocen
7,3 10 1 196233
6,4 40 krytyków
8 Mila
powrót do forum filmu 8 Mila

o tym jak głupi jest ten wasz cały Eminem
Scenariusz i reżyseria do dupy jest
kto temu przeczy na filmie nie zna się
Muzyka i dźwięk powiedziałbym żal
ale przykrości nie chcę robić wam
Mógłbym wymieniać dalej co w filmie jest złe
ale swojego i waszego czasu zaoszczędzić chcę
Kompletnie na freestylu jak widać nie znam się
ale zawsze może być gorzej, przykład? Eminem
Moja ocena to oczywiście jeden
jeśli kogoś to dziwi, dziwnym dla mnie jest człekiem
Pozdrawiam :)

ocenił(a) film na 10
Charlie_M_

Taak widac ze raperem nie zostaniesz..
A Eminem jest ikoną amerykanskiego rapu , jest jednym z niewielu , ktorych teksty maja jakas sens ( oczywiscie nie wszystkie)

ocenił(a) film na 8
Charlie_M_

Chciałbym Cię zobaczyć Charlie M.
jak na rymy walczy z tobą Eminem.

Ale dzięki że mi pokazałeś jak głupi jest Eminem, po scenariuszu i reżyserii (tylko co to ma wspólnego?). Myzyka? Nie słucham hip-hopu, ale ten żal mi się podobał (nawet rymy a capella). Dźwięk? Bez zarzutu (a scenografii i oświetlenia też się przyczepisz?). Dziwi mnie twoja ocena, ale to pewnie ja jestem dziwny, bo daję 8...

ocenił(a) film na 2
speiderman

Człowieku ja to jestem prawdziwym mc (tak to się chyba mówi) na łosiedlu u mnie. Jakiś tam Eminem nie podskoczy mi bo ja reprezentuje prawdziwy, jedyny polski hip hop jestem czarnym gangsta z Polskiego podwórka. To była ironia... Eminem nie ma z realizacją nic wspólnego, ale Ci cali hip hopowcy (ja wole to nazywać hula hopowcy bo mi takie małe, zagubione dzieci przypominają) mnie śmieszą.

ocenił(a) film na 8
Charlie_M_

Film jest niezły całkiem
Z zajebistym kawałkiem
Dostał za niego Oscara
Reszcie opadła kopara
Jak góra Ararat i Noego Arka
Tak Jimmy Smith wydostał się z bagna
B. Rabbit go zwano na Trzysta trzynastej
A Jego styl wolny zatrząsł całym miastem
Detroit zwanym, Papa Doc pokonany