Może to być głupie pytanie ale szukam podobnych gier. Saga Devil May Cry jest mi obeznana. God of War to samo. Bayonetta mam ale jeszcze nie grałem... Polecacie coś??
Star Wars: The Force Unleashed 2
Prototype
to nie sa slashery tak jak te ktore wymieniles, ale warte zagrania.. tez sie lata i rozwala :)
Prince of Persia: The Forgotten Sands
Ninja Gaiden 2 & 3 (w 3 jeszcze nie gralem ale moze byc dobra)
Dodam od siebie że jeśli chodzi o takie sieki to powinieneś spróbować w Star wars: The Force Unleashed 1 (który jest o wiele lepszy od drugiej części, X-men Origins: Wolverine (gra o dziwo na licencji słabego filmu a i tak wymiata) oraz ewentualnie dodam Batmany z serii arkham chociaż sieką nie są to momenty walk wręcz mi przypominają rozgrywkę z slasherów.