Siostrę Logana Echollsa gościnnie gra Alyson Hannigan znana z serialu "Buffy postrach wampirów". Początkowo postać tę miały zagrać Denise Richards lub Tara Reid.
Postać Meg stworzona została specjalnie dla Alony Tal. Starała się ona o inną mało znaczącą rolę, ale kiedy Rob Thomas spotkał się z nią polubił ją tak bardzo, że zaproponował jej rolę Meg.
Amanda Seyfried, grająca w serialu rolę Lilly Kane, przesłuchiwana była do tytułowej roli Veroniki Mars.
Jason Dohring (Logan) na początku starał się o rolę Duncana.
Do roli Kendall Casablancas brano pod uwagę tylko dwie aktorki - Heather Graham i Charismę Carpenter. Graham pracowała w tym czasie nad "Emily's Reasons Why Not", a Carpenter okazała się fanką serialu, więc przyjęła proponowaną jej rolę.
Amanda Noret, aktorka, która gra w serialu rolę Madison Sinclair w prawdziwym życiu jest kuzynką naprawdę istniejącej Shelly Pomeroy (granej przez Melissę Hoover).
Teddy Dunn (Duncan Kane) początkowo starał się o rolę Logana.
Rob Thomas był pod takim wrażeniem gry aktorskiej Jasona Dohringa, że włączył do serialu scenę konfrontacji zapłakanego Logana z Weroniką, tuż po śmierci Lilly. Napisał ją dopiero po tym, jak aktor został obsadzony w "Weronice Mars".
W odcinku "My Mother, The Fiend" Veronika i Mary "rozmawiają" przez laptopy. Veronica pisze "What did my mother do to hurt you?" na co Mary odpowiada "Hurt? Your mother was my friend". Mary nie naciska na początku zdania litery "h", która jest niezbędna do właściwego napisania tego wyrazu.
Kiedy Weronika wstaje po wypadku samochodowym w odcinku "Leave it to Beaver" (sezon 1, odcinek 22) jest przypięta pasem bezpieczeństwa. Gdy natychmiast sięga po telefon komórkowy i taśmy, nie jest już przypięta pasem.
W odcinku 1x04 Logan montuje wideo ze wspomnieniami o Lilly. Na jednym z klipów można zobaczyć Lilly w wieku ok. 5-7 lat bawiącą się w Legoland California. Instytucja ta nie działała przed rokiem 1999, co oznacza, że podczas wizyty w Legolandzie Lilly musiałaby mieć przynajmniej 10 lub 11 lat.
W odcinku 1x02 ("Credit Where Credit is Due"), gdy szeryf Lamb odchodzi od stolika, Weronika mówi: "Smell you later" (w przekładzie: "Do zobaczyska"). Następnie wkłada na głowę swoją czapkę i gdy szeryf wychodzi, można zobaczyć, że dziewczyna ma ją już na głowie. Jednak kiedy ojciec Weroniki pyta zdziwiony: "Smell you later?", ona znów wkłada czapkę.
W początkowych odcinkach sezonu pierwszego Weronika rozumie hiszpański, jednak w trzecim sezonie już nie.
W odcinku 1x01, gdy Celeste Kane skręca w prawo, by wyjść z biura Marsów, kamera skupia się na Keithu. Po lewej stronie ekranu można zauważyć, że kobieta skręca w lewo.
Pies Weroniki o imieniu Backup, w trakcie pierwszego sezonu, był biały w brązowe łaty. Jednak w sezonie trzecim jest praktycznie cały rudawo-brązowy.
Podczas retrospekcji śmierci Lilly w czasie odcinka pilotażowego, widać Weronikę biegnącą za Keithem, a następnie zatrzymującą się obok niego. W następnym ujęciu Weronika nadal biegnie.
W pilotażowym odcinku, w trakcie retrospekcji Weroniki z poranka, po tym jak została zgwałcona, naprawia ona lewe ramiączko swojej sukienki. Jednak w następnej scenie jest ono ponownie uszkodzone.
Po tym jak w odcinku pilotażowym Weevil rozbija reflektory i miażdży maski samochodów przyjaciół Duncana, Duncan i jego znajomi odjeżdżają. Po tej ucieczce Weevil rozmawia z Weroniką, a w tle nadal widać zaparkowany samochód, który w następnym ujęciu ponownie znika.
Po tym jak podczas odcinka pilotażowego Logan uderza auto Weroniki, Weevil prosi, aby ten przeprosił. Pomiędzy ujęciami Logan raz trzyma rękę na biodrach, innym razem na głowie.
Bardzo ważne dla akcji serialu jest to, że buty Lily zostały sfotografowane w noc morderstwa. Widzimy więc nowego szeryfa trzymającego worek z dowodami w telewizji podczas odcinka pilotowego, a obuwie w torbie to klapki. Jednak przez resztę sezonu są to pomazane buty do tenisa.
Podczas kolacji z ojcem w trakcie odcinka "Credit Where Credit's Due (sezon 1, odcinek 2), Weronika odkłada swoją czapkę dwa razy.
Przed liceum Neptune w odcinku "Credit Where Credit's Due" (sezon 1, odcinek 2) jest gigantyczny napis "Pirates" na budynku. W górnej części tego napisu widać nazwę szkoły Oceanside, w której kręcona była ta scena i której maskotką też jest pirat. W późniejszych odcinkach, napis Oceanside zakryty jest transparentem.
Podczas odcinka "Credit Where Credit's Due" (sezon 1, odcinek 2) Weronika i Chardo Navarro rozmawiają w łazience dla dziewczyn. Z przodu lustra odbija się prawie cała kamera i ręka operatora. W tym samym czasie, w górnej części ekranu, widoczny jest również mikrofon na wysięgniku.
Pod koniec odcinka "Credit Where Credit's Due" (sezon 1, odcinek 2), Weronika udaje się do biura szeryfa. Kiedy idzie po schodach, widać cień kamery oraz kamerzysty na jej ramionach i na ziemi.
Weronika stwierdza w odcinku "Credit Where Credit's Due" (sezon 1, odcinek 2), że kod pocztowy eleganckiej dzielnicy Neptune to 90909. W rzeczywistości, nie ma takiego kodu, a kody zaczynające się od liczby 90 ograniczają się do Los Angeles. Serialowe miasto Neptune jest w okolicy San Diego, więc kod pocztowy powinien rozpocząć liczby 92.
W trakcie odcinka "Meet John Smith" (sezon 1, odcinek 3) Duncan trafia do szpitala. Widzimy, jak lekarz ogląda jego prześwietlenia, na których wyraźnie widać obręcz kolczyka, którego Duncan nie ma.
Charakter pisma Johna Smitha, który Weronika odnalazła na parkingu podczas odcinka "Meet John Smith" (sezon 1, odcinek 3), zmienia się od druku do rękopisu, od momentu, w którym porównała ten podpis z innym w piśmie w sprawie stypendium.
Kiedy w czasie odcinka "Meet John Smith" (sezon 1, odcinek 3) Weronika pokazuje Justinowi jego raport z pierwszej klasy to na karcie zapisane jest, że jego ojciec zmarł na początku ówczesnego roku. Jednak później, Justin mówi ojcu, że uważał go za zmarłego od jedenastego roku życia.
Podczas gdy Weronika zawozi Duncana do szpitala w odcinku "Meet John Smith" (sezon 1, sezon 3), przejeżdżają dwukrotnie obok tego samego warsztatu oferującego lakierowanie samochodów.
Podczas odcinka "You Think You Know Somebody" (sezon 1, odcinek 5), gdy Troy rozmawia z Shauną przez telefon, w aucie jego ojca, można zobaczyć mikrofon na wysięgniku w prawym górnym rogu ekranu.
W odcinku "You Think You Know Somebody" (sezon 1, odcinek 5), w trakcie konfrontacji Weroniki z Troy'em przy szafkach, on uderza i przy tym zamyka jedną z nich. Jednak w następnym ujęciu jest ona otwarta, a następnie ponownie zamknięta.
Pod koniec odcinka "You Think You Know Somebody" (sezon 1, odcinek 5), gdy Hank Zigman zbliża się do granicy, widzimy jak jeden ze strażników granicznych ma arkusz wysyłany wcześniej przez Weronikę Mars. Pod tą stroną widać informacje o pewnym "Raphaelu Bruno", które miały być napisane w języku hiszpańskim. Jednakże, pod słowem "atencion" ("uwaga"), można wyraźnie zauważyć zapis: "Wszystko to powinno być po hiszpańsku, jednak osoba, która zwykle przekłada dla nas te teksty jest na urlopie, więc po prostu zachowujcie się jakby to było w języku hiszpańskim".
W odcinku pt. "Return of the Kane" (sezon 1, odcinek 6), kiedy Aaron Echolls (Harry Hamlin) rozdaje autografy przed swoim domem, słychać wyraźnie jak ktoś krzyczy: "Cześć Harry".
W trakcie odcinka "Like a Virgin" (sezon 1, odcinek 8) Meg próbuje wymazać liczbę "48" ze swojej szafki. Ślady usuniętej cyfry "8" zmieniają się pomiędzy ujęciami.
Pod koniec wstępnej rozmowy z Keithem Marsem, w odcinku "Drinking the Kool-Aid" (sezon 1, odcinek 9), usta pana Ganta nadal się ruszają, mimo że skończył już mówić.
W odcinku "Return of the Kane" (sezon 1, odcinek 6) Weronika przekazuje Keithowi zdjęcie z miejsca zbrodni, na którym wyraźnie widać głowę Lily. Chwilę później okazuje się, że to zdjęcie jej butów.
Kiedy Weronika przegląda po raz pierwszy rocznik z 1979 roku podczas odcinka "The Girl Next Door" (sezon 1, odcinek 7), zdjęcie mężczyzny, obok jej mamy, jest podpisane jako "Victoria A. Riggleman".
Na pogrzebie w czasie odcinka "Drinking the Kool-Aid" (sezon 1, odcinek 9), Weronika ma na sobie czarny płaszcz z guzikami przy szyi. Jednak po tym jak pospiesznie wróciła do biura ojca, ma ona na sobie czarny płaszcz z rozcięciem na dekolcie, który zupełnie się różni od tego, który miała w trakcie pogrzebu.
W pierwszych scenach odcinka "Drinking the Kool-Aid" (sezon 1, odcinek 9), kolor paznokci Weroniki niewytłumaczalnie zmienia się pomiędzy ujęciami. Na ulicy przed bramą więzienną, jak płacze opierając ręce na kierownicy, jej paznokcie są pomalowane jasno białym lub bezbarwnym lakierem. W następnej scenie, jak jedzie do domu, kolor jej paznokci jest bez zmian, ale kiedy przestaje wymiotować i znowu jedzie autem, są nagle ciemnoczerwone, brązowe lub czarne. Kiedy przyjeżdża do domu, jej paznokcie są niepomalowane. Jednak w kolejnych scenach, choć ma na sobie ten sam kostium, paznokcie są czarne.
Po pogrzebie w odcinku "Drinking the Kool-Aid" (sezon 1, odcinek 9), gdy Weronika wsiada do swojego samochodu, drzwi pasażera po jej prawej stronie są zamknięte. Jednak, kiedy jest już w środku, drzwi są szeroko otwarte, mimo że nie miałaby wystarczająco dużo czasu by je otworzyć.
W trakcie odcinka "Drinking the Kool-Aid" (sezon 1, odcinek 9), gdy Weronika jest pod prysznicem i zaczyna się trząść przez nagłą utratę ciepłej wody, przez chwilę możemy zobaczyć jej talię, na której widać czarny strój kąpielowy lub inne ubranie zakrywające jej dolne części ciała.
W trakcie odcinka "Drinking the Kool-Aid" (sezon 1, odcinek 9), po tym jak Weronika mówi Clarence Wiedmanowi, że to on robił jej zdjęcia, podąża za nim od jego domu, jedzie on srebrnym Chevroletem Malibu szóstej generacji z lat 2004-2008. Jednak po przybyciu do pracy, zostawia na parkingu Chevroleta Malibu piątej generacji z lat 1997-2003.
Kiedy Weronika zobaczyła jak Casey jest wpychany do samochodu w odcinku "Drinking the Kool-Aid" (sezon 1, odcinek 9), widzimy ją jak szybko biegnie i jak wysiada ze swojego samochodu, który jest dość daleko. Gdy ujęcie się zmienia, Weronika tylko szybko idzie oraz nadal jest bardzo blisko swojego auta.
Kiedy Weronika przynosi Leo jedzenie, aby ten dał je jej ojcu w trakcie odcinka "Silence of the Lamb" (sezon 1, odcinek 11), na monitorze jego komputera pojawia się komunikat "Ostrzeżenie o niskim poziomie baterii" z systemu operacyjnego Mac OS X. W całej scenie nie ma żadnego laptopa, a komputery stacjonarne nie mają powiadomień o niskim poziomie baterii.
W scenie w sklepie muzycznym, w odcinku "Silence of the Lamb" (sezon 1, odcinek 11), słyszymy dźwięki wydobywające się z gitary, gdy jeden z pracowników na niej gra, mimo że powinny się wydobywać ze wzmacniacza stojącego nieopodal.
W scenie w biurze Lamba w czasie odcinka "Clash of the Tritons" (sezon 1, odcinek 12), kiedy Weronika dzwoni do Ricka jej telefonem komórkowym, widać cień kamery na oparciu skórzanego krzesła, w którym siedzi.
W odcinku "Lord of the Bling" (sezon 1, odcinek 13) Logan Echolls pokazuje Duncanowi Kane zapalniczkę z napisem "Free At Last". Logan mówi przy tym, że jego dziadek walczył na wojnie w Korei i miał wygrawerował ten napis po tym jak został pojmany, a następnie uciekł. W Wojnie Koreańskiej, amerykańscy żołnierze uciekli z linii frontu lub stacji pomocy wkrótce po ich utworzeniu, ale nikt nie uciekł z obozów jenieckich.
Na początku odcinka "Betty and Veronica" (sezon 1, odcinek 16), kiedy Weronika szuka pokoju, można zobaczyć członka ekipy w lustrze łazienkowym.
W odcinku "Betty and Veronica" (sezon 1, odcinek 16), gdy Weronika i jej matka są w barze, włosy jej matki zmieniają się między ujęciami, raz są gładko ułożone, a innym razem potargane.
W czasie odcinka "Kanes and Abel's" (sezon 1, odcinek 17), kiedy Weronika i Sabrina rozmawiają w domu, na ich laptopach widać dialog pomiędzy Sabriną a jej matką.
Podczas gdy Weronika i Logan całują się na zewnątrz Camelotu w odcinku "Weapons of Class Destruction" (sezon 1, odcinek 18), widać członka ekipy, który ukrywa za rogiem, siedząc na ziemi, a chwilę później można nawet zauważyć kable i torby ze sprzętem na sąsiednim dachu.
Podczas odcinka "M.A.D." (sezon 1, odcinek 20), gdy Weronika i Logan rozmawiają przed kominkiem, widać mikrofon na wysięgniku odbijający się w lustrze powyżej osłony. Przemieszcza się tam i z powrotem pomiędzy nimi, jak mówią swoje kwestie.
W trakcie odcinka "M.A.D." (sezon 1, odcinek 20), kiedy Tad całuje Carmen, ma obie ręce na jej twarzy. Jednak już w następnym ujęciu ma tylko prawą ręką przy jej podbródku.
W odcinku "M.A.D." (sezon 1, odcinek 20) Weronika zostawia swoje auto LeBaron w sklepie wuja Weevila, który ma tam zostać naprawiony. Tego samego dnia, gdy robi zdjęcia Tadowi i Sethowi na deptaku, siedzi ona właśnie w tym samochodzie. Jednakże następnego dnia, Logan oddaje jej to auto, mówiąc, że ktoś go za nią odebrał ze sklepu.
W odcinku "M.A.D." (sezon 1, odcinek 20) powiedziane jest, że impreza Shelly Promroy odbyła się 7 grudnia 2003 roku. Jednak w sezonie trzecim Weronika mówi Parker się ono latem 2004 roku.
Podczas odcinka "M.A.D." (sezon 1, odcinek 20) jak Kristen Bell wychodzi z samochodu, podwija się jej bluzka i widać bezprzewodowy mikrofon przyczepiony do jej pleców.
W trakcie odcinka "Leave It to Beaver" (sezon 1, odcinek 22), kiedy Keith uderza Aarona kulą, jego prawa ręka jest przy jej końcu. Jednakże już w następnym ujęciu jego ręka przeniosła się do uchwytu.
W trakcie odcinka "Normal Is the Watchword" (sezon 2, odcinek 1), gdy Keith udziela wywiadu w telewizji, na pasku wiadomości popełniono błąd gramatyczny, odnosząc się do niedożywienia plemion Ugandy użyto słowa "malnutritioned" zamiast "malnourished".
W odcinku "Normal Is the Watchword" (sezon 2, odcinek 1), kiedy Weronika rozmawia z Weevilem na stacji benzynowej, ekipa filmowa odbija się w jego kasku. Widać kamerę, mikrofon na wysięgniku oraz dwa duże białe reflektory.
Kiedy Weronika robi zdjęcie podczas odcinka "Normal Is the Watchword" (sezon 2, odcinek 1), w jej aparacie nie jest włączona lampa błyskowa. Wyraźnie widać, że błysk został dodany sztucznie, dla efektu wizualnego.
W dwóch scenach podczas odcinka "Driver Ed" (sezon 2, odcinek 2) można zobaczyć mikrofon na wysięgniku odbijający się w oknie: kiedy pan Casablancas skrada się do Cassidy'ego oraz gdy Cassidy sprząta.
Podczas początkowej sceny odcinka "Driver Ed" (sezon 2, odcinek 2), jak ujęcie przechodzi od lewej strony i pokazuje Weronikę, widać odbicie kamery w szklanej gablocie.
W trakcie odcinka "Driver Ed" (sezon 2, odcinek 2) jak Weronika odchodzi od Duane'a Andersa w sklepie całodobowym, jej kubek jest pełny, chwilę później pusty, a następnie znowu pełny.
W odcinku "Driver Ed" (sezon 2, odcinek 2), uchwyt do kluczy ojca Jackie zmienia się w każdym ujęciu.
Kiedy ojciec Jackie wchodzi do jej pokoju w odcinku "Driver Ed" (sezon 2, odcinek 2) można zobaczyć członka ekip filmowej, którego głowa odbija się w lustrze przy lewej krawędzi kadru.
W trakcie odcinka "Green-Eyed Monster" (sezon 2, odcinek 4), gdy Weevil opowiada Weronice o jego "tajemniczej rozmowie" związanej z udziałem Kędziora z katastrofą autobusu, Weronika bierze swój telefon i przepisuje numer telefonu z telefonu Weevila, który brzmi "555-0153". Później, kiedy mówi "zobaczmy, kto jest tym tajemniczym typem", wpisuje numer "555-0162".
W trakcie odcinka "Blast from the Past" (sezon 2, odcinek 5), kiedy Keith wraca po całej nocy do domu, wkłada swoje klucze do kieszeni, gdy zamyka drzwi. Jednak chwilę później, jak idzie w stronę kuchni, znowu to robi.
Podczas odcinka "Rat Saw God" (sezon 2, odcinek 6), w trakcie rozmowy Weroniki z Mikem, poziom wody w jej butelce zmienia się pomiędzy ujęciami.
Kiedy w odcinku "The Bitch Is Back" Gory Sorokin zrzuca z siebie ręcznik, widać, że ma na sobie bieliznę.
Kiedy w odcinku "Debasement Tapes" Desmond Fellows stoi przed lustrem, można zobaczyć odbicie mikrofonu.
Serial był kręcony w Oceanside, San Diego oraz San Marcos (Kalifornia, USA).
Podczas odcinka "Ruskie Business" (sezon 1, odcinek 15) Duncan trzyma podkładkę pod dokumenty między ujęciami raz w prawej ręce a raz w lewej.
W odcinku 1x17 ("Kanes and Abel's") kilka postaci ogląda film pt "Zmierzch tytanów", w którym wystąpił Harry Hamlin (odtwórca roli Aarona Echollsa w serialu).
W odcinku "Hot Dogs" (sezon 1, odcinek 19) Weronica szuka kilku zaginionych psów. Dwa z tych psów, o imionach Shakes i Lola, są prawdziwymi psami Kristen Bell (grającej tytułową postać) i są to ich prawdziwe imiona.
Piosenka przewodnia serialu to "We used to be friends" zespołu the Dandy Warhols.
Oryginalnie Veronica miała być jedną z bohaterek książki napisanej przez reżysera serialu, Roba Thomasa.
W oryginalym scenariuszu serialu niektóre postaci miały inne imiona: Lilly nazywała się Samantha, Lianne Mars miała mieć na imię Rebecca a później Abbie, nazwisko Wallace'a miało brzmieć Collier, a Logana Hewitt zamiast Echolls.
W pierwotnej wersji pilota, ciało Lilly zostało wrzucone do rzeki, jednak stacja uznała to za nieco niepokojące i postanowiono że ciało zostanie znalezione na terenie posiadłości Kane'ów.
W ostatnim odcinku pierwszego sezonu zobaczyć możemy ciężarówkę z napisem "Thomas". Jest to ukłon w stronę producenta i twórcy serialu, Rob ThomasRoba Thomasa.
Stacja UPN, emitująca serial w Stanach, bała się, że widzowie mogą mylić Duncana i Logana. Ustalono więc, że Duncan będzie nosił ubrania niebieskie, zaś Logan w kolorach ziemi (brązy, zielenie itd.). Ten system wciąż obowiązuje.
Samochód, którym jeździ Logan to żółty Nissan XTerra S.
Twórca serialu Rob Thomas zdradził, że oryginalnie Veronica i Duncan mieli być spokrewnieni. Jednak po tym, jak serial zgodziło się emitować UPN, a nie HBO lub Showtime, zrezygnowano z tego pomysłu.
Veronica Mars jeździ kabrioletem Chryslerem LeBaron.
Początkowo scenariusz serialu zakładał, że:
- Veronica miała 13 lat, gdy Lilly została zamordowana;
- Keith został zwolniony ze stanowiska szeryfa z powodu zniknięcia jakiś dowodów, z sugestią, że za tą sprawą stał Don Lamb;
- istnieje postać Stroma Jenkinsa osoby, która zadzwoniła na policję wskazując Abla Koontza jako sprawcę morderstwa;
- Veronica dowiaduje się iż Strom Jenkins, Don Lamb, i Jake Kane są częścią dużego spisku, który miał na celu zatuszowanie śmierci Lilly.
Próbny scenariusz odcinka pilotowego opisuje Veronicę następującym zdaniem: "Ona nie jest śliczna, jest sexy, twarda, przedwcześnie sterana, zupełnie jak Angelina Jolie w wieku 17 lat".
Kevin Smith, który wystąpił w drugim odcinku II sezonu, był zadeklarowanym fanem serialu już podczas sezonu pierwszego.
Stephen King na swoim blogu nazwał "Veronice Mars" najlepszym serialem wszechczasów.
W 2005 r. magazyn "Time" umieścił "VM" na liście 6 najlepszych seriali nadawanych wtedy w telewizji.
W sezonie trzecim Weronika jezdzi srebrnym Saturnem VUE.
Veronica Mars w swojej detektywistycznej pracy używa aparatu fotograficznego marki Nikon D70s, a jej wielofunkcyjny telefon to Sidekick III.
Stosh 'Piz' Piznarski grany przez Chrisa Lowella ma tak samo na nazwisko jak jeden z reżyserów serialu (Mark Piznarski).
Jedyne postacie, które pojawiają się w każdym odcinku to Weronika i Keith Mars.
Plakietka przedstawiająca czarne kółko z bananów na szafce Weroniki jest okładką albumu "The Dandy Warhols", na którym jest piosenka przewodnia serialu "We Used To Be Friends".
Scena z odcinka pilotowego, w którym Weronika budzi się po tym jak została zgwałcona, była dłuższa i bardziej drastyczna. Jednak ostatecznie w trakcie montażu została ocenzurowana.
W odcinku "Hot Dogs" (sezon 1, odcinek 19), Weronika mówi do Mandy, że "zaginione psy nie są właściwie jej specjalnością". W rzeczywistości Kristen Bell, która gra Weronikę, jest znana z pomocy dla bezpańskich psów i znajdowaniu dla nich domu.
Pod koniec sezonu pierwszego w odcinku "Leave It to Beaver" (sezon 1, odcinek 22), Logan wykonuje pozę kung-fu wobec gangu motocyklowego Neptune. Według Roba Thomasa, twórcy serialu, było to zaimprowizowane przez Jasona Dohringa podczas kręcenia tej sceny.
W odcinku "Leave It to Beaver" (sezon 1, odcinek 22) widać policyjną fotografię aktora i kaskadera Thomasa Rosalesa Jr. na ścianie biura szeryfa. Można ją zauważyć, gdy Logan dzwoni do Weroniki jego telefonem komórkowym.
Jason Dohring i Ryan Hansen zaimprowizowali wulgarny gest ręką powszechnie znany jako "The Shocker" podczas sceny przy basenie w odcinku "Normal Is the Watchword" (sezon 2, odcinek 1). Choć został on ocenzurowany to i tak pojawił się w serialu, bo Jason Dohring robił go za każdym razem jak kręcono tę scenę.