Jest parę odcinków które mi się podobają np. "Lindy-pycha", "Śnieżny problem" i "Porwanie w
białym domu" ale reszta jest strasznie nudna.
Jak dla mnie to najlepszy serial jaki chodzi teraz na Disney Chanel, szkoda tylko że taki nieoceniony
ja lubię ten serial bardzo chociaż nie jest moim ulubionym na Disney Channel. Taka moja lista Disney Channel xdd:
1. Liv i Maddie
2. To nie ja
3. Jessie/ Blog na cztery łapy/ Austin i Ally
4. Dziewczyna poznaje świat
A co do odcinków, uporządkuje je w listę xdd:
1. Lindy wie lepiej (odc. 14)
2. Siostra świąteczna (odc. 20)
3. Początki (odc. 1)
4. Ten nowy (odc. 3)
5. Lindy-pychota (odc. 6)
6. Porwanie w białym domu (odc. 10(
7. Gorączka zakatarzonej nocy (odc. 8)
8. Telefoniczne wyzwanie (odc. 11)
9. Moc bliźniąt (odc. 12)
10. Chłopcy z Ziemi są be (odc. 13)
11. Śnieżny problem (odc. 7)
12. Bieg Logana (odc. 16)
13. Piłka albo nie (odc. 15)
14. Droga licealna ja (odc. 4)
15. Niech tylko nie smakuje jak brukselka (odc. 5)
16. Raz muzeum, a raz nie (odc. 9)
17. Remiza spaghetti strażaka Freddy'ego (odc. 2)
a odcinki...
Bad News (odc. 17)
Next of Pumpkin (odc. 18)
Bicycle Thief (odc. 19)
...jeszcze nie leciały
A tak poza tym czekam na 2 sezson