PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=99684}

Szpital na peryferiach

Nemocnice na kraji města
7,5 1 577
ocen
7,5 10 1 1577
Szpital na peryferiach
powrót do forum serialu Szpital na peryferiach

Strosmajer!

ocenił(a) serial na 8

Jak nie lubię seriali i nie sądzę, żeby to było coś ponad poziom, to perełką jest tam dr Strosmajer.
Nie powiem, że nie mam sentymentu, z czasu dzieciństwa do "Szpitala...", bo mam. Nie znam się na serialach, ale tym nasiąkł człowiek jeszcze z kiedyś.
Za to rola Strosmajera, jest jak przyprawa ratująca słabą nijakawą w smaku zupkę.
To jeden z niewielu, lub nawet jedyny powód do oglądania tego serialu. Co ciekawe, podobno aktor grający tą rolę, cierpiał na depresję i miał dość ciężkie życie.
Jestem wiecznie w podziwie dla kogoś, kto dokonuje takich genialnych cudów!
Biję czołem, a kapeluszem zamiatam podłogę!

ocenił(a) serial na 9
look3

A oglądałe/aś to niedawno czy tam kiedyś w dzieciństwie i pamiętasz tylko tekst o gołębicy? :P
bo zapewniam, dorosłemu to patrząc na to inne światy się otwierają ;) Aktorstwo, scenariusz ... to rzadkie teraz perły ... w epoce telenowel ...

ocenił(a) serial na 7
pinks

Właśnie - ja uwielbiam tą właśnie postać z filmu. Nie mniej też wspominam miło postać seniora- dr Sovy jak i jego koleżanki dr Fastovej ( uroczy duecik)
Oprócz tego oglądałam film jako nastolata , i potem przy kazdej powtarzającej sie okazji zawsze po kilka odcinków, by posłuchac jak inteligentnie można komus wygarnąc o jego glupcie - "Gdyby głupota miała by skrzydła- lata by Pani jak gołębica"- cytat te u mnie w rodzinie jest w użyciu kilkanaście lat.
Jak byłam w Pradze i zobaczyłam drogowskaz " Nemocnice" odrazu miałam przed oczami fragmenty filmu :)

look3

Tylko doktor Strosmajer na koniec umarł, a serial realistyczny pokazuje po prostu najnaturalniejsze w rzeczywistości życie.

Pobierz aplikację Filmwebu!