...który zostanie wycofany jak genialny Forever :(
New Amsterdam wciągało Forever nosem i również nie miało szans i to dużo wcześniej. Widocznie taka tematyka się nie sprzedaje.
to będzie ten serial - Lucifer- czy nie? bo nie mogę znaleźć jednoznacznej info na ten temat.
Kto dak tej babce główna rolę kobieca? Totalne drewno, zero ikry. Jest zwyczajnie szara w scenach, miła buźka na którą można popatrzeć i tyle, dla podbicia widowni męskiej. Dlatego ten serial padnie. Sam Lucyfer bez partnera, który by mu dorównywal nie uciagnie serialu na dłużej. Ta laska ma być przeciwaga, a jest nijaka.
Też mnie ona wkurza :p I ta jej męska szczęka. Do tego ciągle słowa Lucyfera "Detektyw!" do niej - normalnie co 5 min w scenie z nią ;P
Ale serial super, w końcu coś trochę innego. Lucyfer ekstra, dobry i przystojny aktor. Strzał w 10.
Ta laska chyba jest homo poza serialem:) Tak mi się wydaje... Dlatego jest taka anty-sexi, a sceny miłosne z nią są słabe... Tom to chodzący sex, tylko brakuje mu równie hot partnerki :)))
nie jest homo, o dziwo. W chicago fire grała lesbijkę i w sumie dość podobny sposób budzenia emocji miała, choć tam to dosyć pasowało, bo była zdystansowaną postacią
No dokładnie, tak samo jak "Wicked City" a gówniane seriale typu "The Vampire Diaries" zostawiają, po prostu aż kur.wica mnie bierze.
Jest jedna rzecz w tym serialu która mnie przyciągnęła, a jest nią postać Lucyfera i aktora który po prostu obłędnie wciela się w tą rolę... Na początku średnio mi podszedł, jak większość seriali które teraz powstają, jest co prawda wiele niedorzeczności ale jak to w wielu filmach czy serialach przymykam oko na takie rzeczy;)
http://www.filmweb.pl/serial/Lucyfer-2016-742520/discussion/Lucyfer+%28+II+sezon %29,2767197
Na oficjalnej stronie serialu ogłoszono, że powstanie 2. sezon!!!
https://www.facebook.com/LuciferonFOX/photos/a.948423848548455.1073741829.877327 628991411/1100425823348256/?type=3&theater
dokładnie podoba mi się chemia między bohaterami to zawsze dodaje do serialu z 2 pkt
A ja właśnie stwierdziłem (oglądając drugi sezon, tego nie wyróżniającego się niczym szczególnym serialiku) , że oglądanie seriali to strata czasu tym bardziej, że końca raczej trudno się doczekać, poza tym niewiele równa się tym z dawnych lat np "Xena", "Herkules", "Buffy", "Anioł Ciemności", "Więzy krwi", żeby wymienić tylko kilka tytułów, nie licząc wielu polskich, oczywiście.
Moim zdaniem seriale są o niebo lepsze od filmów, które są zazwyczaj upchane do 100 min. Serial zaś ma bardziej rozwiniętą i rozbudowaną fabularnie historię, ale co ja się tam znam...To tylko moje odczucia.
Czasami, faktycznie serial jest lepszy od filmu pełnometrażowego. Nie twierdze, że wszystkie seriale są do bani, po prostu aktualnie nie ma żadnych, które by mnie interesowały; te, które oglądałem ostatnio (np. "The Walking Dead" albo "Fear the Walking Dead") pomijając kwestię podobieństw scenariuszowych do filmów pełnometrażowych (np "28 dni później"; element śpiączki) się po prostu skończyły, a producenci tłuką to dalej, licząc głównie, zapewne, na przyzwyczajenie widza. Zresztą dla mnie serial o zombie (żeby uściślić od pewnego czasu o zombie w tle) którego dotąd było osiem sezonów, i z pewnością cdn, jest po prostu za długi. Co do tego, że seriale albo przedstawiają opisywany wątek w szerszym spectrum albo są rozwinięciem przedstawianych wątków z filmów pełnometrażowych (np. "Wojny Klonów", chociaż to animówka), zgoda, tylko często to rozwinięcie jest po prostu za długie; wg mnie serial może mieć max 6 sezonów, jak "Nieśmiertelny" czy "Grimm". Brak umiejętności skończenia w odpowiednim momencie pogrążyło niejeden dobry serialik. A propos "Highlandera" trochu zamieszali, gdyż serial całkowicie nie zgrał się z filmem; takie wice czasami wychodzą i są dość irytujące; film o jednym, serial niby o tym samym ale jednak inny (aczkolwiek, akurat w tym przypadku, wolę serial).
W zupełności cię popieram, Walking Dead jest za długi, no i fakt twórcy seriali nie wiedzą czasem kiedy skończyć i gdzie jest granica "przyzwoitości" ciągnięcia czegoś dalej... Jeżeli coś się sprzedaje, to odcinają kupony, proste, sam chyba z przyzwyczajenia oglądam 13 sezon Supernatural, ale w głębi serca czekam z zapartym tchem o informacji anulowania serialu...No niestety nic nie zrobisz, wszędzie liczy się kasa...Ostatnio się załamałem jak anulowali na prawdę porządny a wręcz rewelacyjny serial "Ash vs The Evil Dead" już po 3 sezonie, gdyż oglądalność spadła, także widzisz jak jest z serialami;)
No właśnie pewnie będą tłuc, tym bardziej że Kirkman daję im materiał na jeszcze co najmniej trzy sezony, póki co. A nawet jak zejdzie to schedę mogą przejąć kontynuatorzy. Ash był faktycznie genialny, chociaż też były nieścisłości w odniesieniu do filmów pełnometrażowych. Do ucięcia serii mam mieszane uczucia; z jednej strony chętnie bym obejrzał jeszcze ze 3 sezony, z drugiej nie ma pewności czy następne utrzymałyby ten sam poziom. W każdym razie trochu szkoda, że odcinki były takie krótkie. Ja jednak bym krzyżyka na serii nie stawiał; Starz może nas jeszcze zaskoczyć.
Akurat seriale tej wytwórni do mnie nie przemawiają (jej twórcy też wydają się nie zawsze wiedzieć, kiedy skończyć), chociaż "Wiedźmina" chętnie obejrzę. Wracając do Asha fajnie, że jego twórcy zostawili furtkę innym producentom ale moim zdaniem Netflix nie jest wytwórnią na miarę tej serii; jestem na 100% pewien, że by sknocili.
Ale ponoć jakieś petycje leciały właśnie do Netflixa żeby kontynuować serię, to nie mój pomysł... A tak w ogóle lubie seriale Netflixa, choć widzę, że jakościowo poziom wychodzących spod skrzydła tej stacji bardzo, ale to bardzo podupadł...
Kurcze zaczynam się obawiać, bo oni raczej celują w adaptacjach komiksowych ale jak piszesz od pewnego czasu za bardzo polecieli w dół; może po prostu za dużo chcieli zrobić na raz zamiast stopniowo, po kolei.
Serie marvelowskie spieprzyli, oprócz DD, Punishera i Jessici Jones... Defenders, Iron Fist, Luke Cage, są po prostu słabe...
Z wymienionych przez Ciebie zmęczyłem tylko pierwsze sezony "DD" i "Punishera". Liczyłem na "Ironfista" ale wytrzymałem tylko kilka odcinków. Osobiście kolekcjonuję komiksy ale marvelovskie, dc itd nigdy mi nie podpasowywały; zawsze uważałem, że jest ich za dużo no i wszystko na jedno kopyto. Z kolei czekam na "Conana" Amazona, obawiam się tylko, żeby do roli Cymmeryjczyka znowu nie wzięli jakiegoś ładnego chłopca.
"Osobiście kolekcjonuję komiksy ale marvelovskie, "
U mnie gdzieś w "pjewnicy" leży cała kolekcja Amazing Spider-Man(wszystkie "tomy"), czytana po 50 razy. Mam też X-menów, kilkanaście/dziesiąt komiksów niekompletnych, Spawny i Lobo(uwielbiam):P Mam też gdzieś komiks supermana z 42 roku, nieudolnie podpisany i zniszczony przez mojego szwagra...A nówka fungiel nie śmigany, gdyby nie ten gówniany podpis... Gdzieś jeszcze mi się pałęta bardzo stary Wonder Woman, ale nie pamiętam już z których lat...
A co co Conana to nie słyszałem, że wychodzi sierial, dlatego też lubię rozmawiać z ludźmi na forum, bo jakiś nowinek zawsze się dowiem;)
Fajnie. Ja od dziecka mam sentyment do komiksów. Aktualnie zbieram Thorgala plus serię poboczne, Conana, Star Wars, wszystko Christy, Tytusa, Żbika, Asterixa, Lucky Luka, Baranowskiego itd, i ogólnie wznowienia. Kiedyś kolekcjonowałem tylko pierwsze wydania ale przerzuciłem się na wznowienia, po tym gdy zauważyłem, że kilka ze starych mi się po prostu rozleciało pod wpływem czasu (niektóre pamiętały moje lata podstawówki). Co do Conana ja też z fb dowiedziałem się o nim ale na razie, że planują. Miała być seria "The legend of Conan" z Arnim ale już wiadomo, że zamiar padł. FB to fajny serwis, chociaż niestety sporo udziela się tu buractwa ale dużo jest też użytkowników, z którymi można normalnie wymienić opinię.
A co do Amazona mogę polecić ci świetny seria oparty na animacji i komiksach "The Tick" i ze stacji SYFY "Happy!";)
http://www.filmweb.pl/serial/Happy-2017-788999
http://www.filmweb.pl/serial/The+Tick-2016-772652
Happy idze bardziej w stronę czarnego humoru jak ASH, ale oba są rewelacyjne!
Tom Ellis potwierdził na swoim Twitterze, że nie będzie czwartego sezonu bo Fox anulował Lucyfera. Chyba że to jakiś żart, ale wątpię.
Niestety to prawda. Pomimo faktu, że trzeci sezon nie był najlepszy, to i tak mnie to wkur*iło. Nie lubię, gdy fajne seriale są tak urywane.
W dodatku nie będzie sensownego zakończenia. Pozostawiają serial tak, jak kończy się 24 odcinek.
Zgadzam się. Mam nadzieję że jakaś stacja wykupi lucyfera bo nie wyobrażam sobie mojego życia bez kolejnego sezonu.
dario97
25 cze 2015 21:45
"Nadciąga kolejny zapewne świetny serial
...który zostanie wycofany jak genialny Forever :("
I tak się stało..
"Opatrzność w postaci Netfliksa przygarnęła pod swoje skrzydła 4. sezon Lucyfera"/ Będzie 4 sezon:) :) ale będzie trzeba poczekać:)
To dobrze że będzie pomimo że to raczej przeciętny serial to ma wiele zabawnych aspektów. Wolałbym aby odcinki miały więcej jakości niż były serią nudnych zbrodni.
to jest post z 2015 roku, gdzie przewidywałem, że serial zostanie anulowany... co się później stało w 2018 roku (Fox anulował po 3 sezonie). Na szczęście Netflix później wykupił serial i go kontynuował i dzięki temu we wrześniu wychodzi szósty finałowy sezon. Pozdrawiam.