Woody Allen

Allan Stewart Konigsberg

7,3
11 666 ocen scenariuszy
powrót do forum osoby Woody Allen

Na pewno zaraz usłyszę od fanów jego "talentu" że jestem ignorantem i nie znam się na kinie ale jego filmy działają na mnie usypiająco a nazwisko Allen zazwyczaj zniechęca mnie do oglądania filmu.To wszystko wynika jedynie z kwestii gustu że za twórczością tego pana nie przepadam.

Predator10

I tu masz racje, że to kwestia gustu. Moim zdaniem Allen jest tak skrajną postacią, że albo się go ubóstwia albo nienawidzi ja go uwielbiam.

Szalik999

Miło zamiast ataków usłyszeć słowa zrozumienia:)

Predator10

I tu się z Toba zgodzę. Również nie przepadam za filmami Allena. Dokładnie - to kwestia gustu. Ciężko byłoby mi nawet ocenić jego twórczość, ponieważ wymiękłam po 4 jego filmach i nie mogę się zmusić do obejrzenia kolejnych... nie twierdzę, że należę do tej drugiej grupy-która go nienawidzi, raczej nie gustuję w tego rodzaju stylu jaki prezentuje Allen. Nie wiem czy to się zmieni, w każdym razie nie skreślam Pana Allena i kiedys obejrzę jego filmy:)

dim2004

A jakie filmy widziałaś? Allen, jak każdy, ma gorsze i lepsze :)

aariciaa

widziałam jednak 5 filmów, raczej te nowsze "Vicky, Cristina, Barcelona" "poznasz przystojnego bruneta" " Co nas kręci co nas podnieca" " Wszystko gra" i ze starszych filmów "Annie Hall" i muszę przyznać, że Annie Hall jeszcze bylo ok, ale pozostale wynudziły mnie niesamowicie, to nie mój "klimat". Mam jednak postanowienie - zaglębic się w te starsze filmy Allena - chętnie posłucham/przeczytam rekomendacje od kogoś kto zna jego filmy;)

dim2004

"Annie Hall" to główny przedstawiciel typowego allenowskiego stylu, jeśli on nie przypadł Ci specjalnie do gustu to chyba nie ma sensu się męczyć. W tym stylu są np: "Przejrzeć Harry`ego", "Celebrity", "Zbrodnie i wykroczenia".