1 "JOHN I MARY" - 10/10
2 "Co dalej?" - 10/10
3 "BULLITT" - 10/10
4 "GARDEROBIANY" - 10/10
5 "Podejrzany" - 8/10
6 "ROK KOMETY" - 7/10
7 "Goście z zaświatów" - 7/10
A według was?
"BULLITT" ze STEVE'em McQUEENEM,
"JOHN i MARY" z DUSTINEM HOFFMANEM, MIĄ FARROW, wspaniały melodramat, niesłusznie będący w cieniu "ABSOLWENTA"
"CO DALEJ?"/ "UCIEKAĆ" - mądry film o młodzieży bez perspektyw z DENNISEM QUAIDEM, w stylu OSTATNIEGO SEANSU FILMOWEGO, AMERICAN GRAFFITTI,...