wpisujcie Wasz ranking dokonań tego reżysera
Mój jest taki:
1 - Max, moja miłość - 8
2 - Wesołych Świąt pułkowniku Lawrence - 8
3 - Imperium namiętności - 7
4 - Imperium zmysłów - 6
5 - Tabu - 4
1. "Imperium namiętności" 9 / 10
2. "Imperium zmysłów" 8 / 10
3. "Wesołych świąt, pułkowniku Lawrence" 7 / 10
4. "Tabu" 7 / 10
1. Koszmar za dnia 7/10
2. Podwójne samobójstwo latem w Japonii 6/10
3. Śmierć przez powieszenie 6/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Śmierć przez powieszenie (1968) 7,92 13
2 Wesołych świąt, pułkowniku Lawrence (1983) 7,46 26
3 Imperium namiętności (1978) 7,20 20
4 Koszmar za dnia (1966) 7,43 7
5 Chłopiec (1969) 7,00 7
5 Pogrzeb słońca (1960) 7,00 7
7 Tabu (1999) 6,60 25
8 Imperium zmysłów (1976) 6,42 38
9 Naga młodość (1960) 6,56 9
10 Trzej wskrzeszeni pijacy (1968) 6,29 7
Aktualizacja z 2018r
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1. Śmierć przez powieszenie (1968) 7,89 19
2. Wesołych świąt, pułkowniku Lawrence (1983) 7,20 44
3. Imperium namiętności (1978) 7,19 27
4. Chłopiec (1969) 7,50 12
5. Naga młodość (1960) 7,25 12
6. Rozkosz (1965) 7,18 11
7. Pogrzeb słońca (1960) 7,08 12
8. Tabu (1999) 6,74 31
9. Imperium zmysłów (1976) 6,33 58
1 - Max, moja miłość - 8
2 - Wesołych świąt, pułkowniku Lawrence - 8
3 - Imperium namiętności - 7
4 - Rozprawka o japońskiej piosence erotycznej - 7
5 - Imperium zmysłów - 6
6 - Waleczne czyny buntowniczego ninja - 6
7 - Ceremonia - 6
8 - Chłopiec - 6
9 - Śmierć przez powieszenie - 6
10 - Rozkosz - 6
11 - Siostra na lato - 6
12 - Podwójne samobójstwo latem w Japonii - 5
13 - Pogrzeb słońca - 5
14 - Tabu - 4
15 - Dziennik złodzieja z Shinjuku - 3
16 - Po wojnie tokijskiej - 3