1 - Nad złotym stawem - 8
2 - Rzeka - 8
3 - James Dean - 7
4 - Władza pieniądza - 6
5 - Na rozstaju - 5
Ja widziałem Nad złotym stawem -9, no i Jamesa Deana - 8. Nad złotym stawem, bo uwielbiam Katharine Hepburn, a drugi bo Dean to mój ulubiony aktor. "Różę" chce zobaczyć bo jest inspirowana życiem Janis Joplin, a co do Rzeki, to sam nwm, lubię Sissy Spacek, ale czy jest taka zachwycająca w tym filmie?
1 - Nad złotym stawem - 8
2 - Rzeka - 8
3 - James Dean - 7
4 - Róża - 7
5 - Dla naszych chłopców - 7
6 - Harry i Walter jadą do Nowego Jorku - 7
7 - Władza pieniądza - 6
8 - Kowboje - 6
9 - Koniokrady - 6
10 - Przepustka dla marynarza - 6
11 - The Fox - 6
12 - Na rozstaju - 5