Dla mnie ciągle gra w hitowych filmach.
Detektyw Marlowe jest super kryminałem, a ja bardzo lubię kryminały.
Filmy typu Demaskator, Bez pamięci, Strzelec wyborowy, Uczciwy złodziej to niemal identyczne filmy, ale jednak z różnymi końcami i są fajne, nie hitowe.
Lodowy szlak miał być niby bardzo realny, a jest bardzo nielogiczny z wieloma absurdami, więc ten niezbyt był fajny, a niby ma powstać część druga...
Ciekawe czy film remake Naga broń z Jego udziałem faktycznie powstanie.