Wpisujcie Wasze rankingi filmów tego reżysera.
1 - Isadora - 9 2 - Musi zapaść noc - 7 3 - Słodkie marzenia - 7 4 - Wszyscy wygrywają - 5 5 - Psi żołd - 5 6 - Kochanica Francuza - 5
1 - Isadora - 9 2 - Musi zapaść noc - 7 3 - Słodkie marzenia - 7 4 - Morgan: przypadek do leczenia - 7 5 - Gracz - 7 6 - Z soboty na niedzielę - 6 7 - Wszyscy wygrywają - 5 8 - Psi żołd - 5 9 - Kochanica Francuza - 5