Kamil Kula

6,5
3 553 oceny gry aktorskiej
powrót do forum osoby Kamil Kula

Ostatnio miałam okazję być statystką do filmu "Siostry" TVN-owskiej produkcji z cyklu „Prawdziwe Historie”. Film zapowiada się ciekawię, ale nie zdradzę szczegółów.Sama jestem ciekawa efektów końcowych.Oglądałam z tej serii "Ciszę" i naprawdę, jak na TVN przyzwoita produkcja (ostatnio nie oglądam TVN, bo w kółko leci W-11,Detektywi i ta Sędzia-że to się ludziom nie znudziło).
Wracając do tematu, Kamil Kula gra tam jedną z głównych ról.Obecnie studiuję, także nie oglądam wcale telewizji, dlatego też nie skojarzyłam, że jest on aktorem.
Przyszedł do nas na plan i normalnie rozmawiał z nami.Myślałam, że jest statystą. Jak poszedł koleżanki powiedziały mi, że to aktor z serialu "Hotel 52".
Bardzo miłych i ..... (przystojny) chłopak.Nie robi z siebie gwiazdy.
Życzę mu sukcesów i ciekawych propozycji w filmach.
Już nie mogę się doczekać emisji filmu "Siostry" :)

elena_88

w serialu 52 zagrał bardzo fajnie. Pracował nad rolą moim zdaniem... przystojniaka!!! i sprawia właśnie wrażenie, że jest bardzo fajnym facetem, bez robienia z siebie gwiazdy. Szczęściara ta, która będzie z nim będzie, ech.... ;-D

sun_luna

Może to już jest jakaś reguła, że tarnowianie są sympatycznymi ludźmi? ;)
Kamil to zdolny młody mężczyzna, z całego serca życzę mu powodzenia, niech wiedzie mu się jak najlepiej zarówno zawodowo jak i prywatnie ;-)

elena_88

No i co z tym filmem ? Bo jakoś nic nie słychać ? :P

dziubek1991

Tez jestem ciekawa co z tym filmem,nigdzie nie mozna nic znalezc na ten temat.
......no a ludziska z Tarnowa sa mega super........ale moze to tylko moj lokalny patriotyzm

elena_88

10 maja wchodzi do kin film "Oszukane" o dwóch siostrach bliźniaczkach, Kamil Kula w nim gra, to o tym filmie mówiłaś, prawda ? :) Widocznie "siostry" był tylko tytułem roboczym i zmienili go na "oszukane" :)

dziubek1991

Tak dokładnie w tym filmie statystowałam :) Oczywiście wybieram się do kina.