Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Sala samobójców - 8 2 - Boże Ciało - 7 3 - Sala samobójców. Hejter - 7 4 - Miasto 44 - 7 5 - Powstanie Warszawskie - 6