Black Sabbath

3 oceny gry aktorskiej
powrót do forum osoby Black Sabbath

Najlepszy utwór?

użytkownik usunięty

Moim zdaniem NIB albo The Wizard, chociaż Paranoid i Evil Woman też są wporządku

Headless Cross, Heaven And Hell, Children Of The Sea... Szczerze mówiąc nie lubię Ozzy'ego za wokal. Dio był najlepszy! A w czerwcu koncercik z jego udziałem. Jadę, bo pewnie ostatni :P.

Martin_Lecter

Najlepsze utwory to: "War Pigs", "After Forever", "Symptom Of the Universe", "Black Sabbath", "Heaven and Hell", "The Sign of the Southern Cross", "Children of the Grave", "Sabbath Bloody Sabbath", "Iron Man" i "Hand of Doom"...to takie moje Top 10. Ogólnie Black sabbath to wielki zespół. Najbardziej lubię ich twórczość z Ozzym ale równie dobry był jego
następca Ronnie James Dio. Wielka kapela!!!

użytkownik usunięty

Dla mnie "Paranoid" no w ogóle cała płyta.

After forever, sabbath bloody sabbath, children of the grave, war pigs, paranoid, iron man, heaven and hell. Kolejność przypadkowa :P

lord_plesniowor

A mi przez 11lat sluchania sabbatow nie zbrzydly ani raz War Pigs, Killing Yourself to Live, Into the Void, Black Sabbath, Letters from Earth i Johny Blade. To takie moje top, ale oczywiscie zalezne od humoru:P Czasem lubie nawet Martina posluchac. Dio to w ogole legenda ale zmienil troche tor zespolu a Gillan... Nie bede komentowal bo mnie zbanuja. Polecam zainteresowac sie blizej Dio w swoim zespole (kawal dobrej muzy) oraz solowymi projektami Iommiego. Naprawde warto!

Rafcyk

Siema mam pytanie.Czy ktoś posiada dobrze przetłumaczony tekst Paranoid?Wiem o czym jest utwor, ale jest mi potrzebne w miare dobre tlumaczenie.dzieki z góry;]

niewazne_3

Znalazlem cos takiego (jesli nie jestes dzieckiem neo to pewnie juz sie na to natknales, ale wydaje mi sie ze tlumaczenie jest dobre):

http://forum.rockmetal.pl/topic_show.pl?tid=4398

Rafcyk

ano natrafilem, wiec jesli lepszego nie ma to nieszkodzi;] dzieki raz jeszcze, a dzieckiem neo nie jestem mozesz mi wierzyc:D

niewazne_3

a nie sorry to nie to tlumaczenie. To jest kozak jednym slowem;]

niewazne_3

Spoko. Pozdr.

"Sabbath Bloody Sabbath", "Paranoid", "Children Of The Grave", "Sweet Leaf", "Planet Caravan"... ;)

użytkownik usunięty
justyna264

War Pigs
Iron Man
e

Z Ozzym: Air Dance, Junior`s Eyes, Solitude i Planet Caravan, a z Dio - Falling Of The Edge Of The World:)

Karikus

Ja dam jeden mój ulubiony: Sabbath, Bloody Sabbath. Jak dla mnie najlepszy

Cyryn

Cała płyta Sabbath Bloody sabbath, Black sabbath, Evil Woman... to tylko część :P

Moje ulubione, a troche ich jest: Paranoid, Sabbath Bloody Sabbath,Black Sabbath, Jonny Blade, Illusion of Power, Iron man, Electric Funeral, Am I Going Insane, Children Of The Grave, A National Acrobat, Falling Off The Edge Of The World, Never Say Die, Heaven And Hell, St. Vitius Dance, A Hard Road oraz Junior's Eyes.
Za te pioseki kocham Black Sabbath :)

Teddy_Picker

1. Paranoid
2. Children of Sea
3. N.I.B
4. Black Sabbath
5. Electric Funeral
6. Heaven and Hell
7. Iron Man
8. Lonely is the Word
9. Solitude
10. Sabbath Bloody Sabbath

Maltrick

Iron Man, War Pigs, N.I.B., Paranoid, Sabbath Bloody Sabbath...cholera za dużo do wymieniania : D Sabbaty są niesamowici ;D

Parafrazując do Zakka Wylde'a, mojego ulubionego gitarzysty i muzyka "I just cant choose favorite zeppelins or sabbaths record becouse i am fan, I love em all". Nie mniej bardzo lubię takie kawałki jak Paranoid, Iron Man, Planet Caravan, Hand Of Doom, Lord Of this World, Sweet Leaf, Solitude, Embryo, After Forever, Childer Of the Grave, Changes, Wheels Of Confusion, Sabbath Bloody sabbath, National Acrobat, Killing yourself to live, Sabbra Caddabra, Heaven and Hell, Die Young czy in for the kill.

Cybran06

Iron man, Paranoid, Black sabbath, Evil woman, heaven and hell, the wizard, N.I.B. , Sabbath Bloody Sabbath, electric funeral ... pewnie by się tego więcej znalazło ;]

PlayTheGame

Iron- man
Electric funeral
Paranoid

shady_88

1.Country Girl
2.Heaven and Hell
3.Dehumanizer(Computer God)
4.Iron Man
5.War PIgs

użytkownik usunięty
Rafi_The_Gooner

Neon Knights
Heaven and Hell
Iron Man
Black Moon
Paranoid
N.I.B
Children of the Sea
to na pewno jedne z najlepszych

Gets Me Through
Let Me Hear You Scream

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones