Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - O co chodzi w seksie? - 7 2 - Miłosierny - 7 3 - Królowie i królowa - 6 4 - Jimmy P. - 6 5 - Trzy wspomnienia z mojej młodości - 6 6 - La foret - 6 7 - Kobiety mojego życia - 5 8 - Świąteczne opowieści - 5 9 - Wartownik - 5 10 - Esther Kahn - 5 11 - La vie des morts - 5