Zaskakująco dobry, powiedziałbym nawet, że rewelacyjny. Budowane napięcie praktycznie od początkowej fazy filmu pod koniec ogarnia widza całkowicie, nieoczekiwany rozwój zdarzeń, zaskakująca historia. Mistrzostwo. Przyczepić mógłbym się tylko do jednego aspektu fabuły ale nie przyćmiewa to jakości całości. Film naprawdę godny polecenia.
Francuzi się nie obijają, mają dobre komedie i potrafią zrobić dobre kino sensacyjne. Czy jak w tym konkretnie przypadku bardzo dobre. Wypadałoby im trochę pozazdrościć czasami. Chociaż i u nas jak się ktoś utalentowany uprze to potrafi coś zrobić. Pozazdrościć więc można tego dobrego Francuzom, ale bez zbytniego popadania w kompleksy.
Całkowicie się zgadzam! Dawno nie oglądałam tak dobrego, ciągle trzymającego w napięciu filmu z równie wartką akcją. Bardzo surowy, a jednocześnie pełen detali. Aktorka grająca główną bohaterkę genialnie zagrała. Jestem wielbicielką kina francuskiego, wszelkiego gatunku, i taka perełka z tak niską średnią i złymi opiniami mnie szokuje. Polecam ten film każdemu, kogo męczą amerykańskie sieczki z masą efektów specjalnych. 10/10
Zgadzam sie, dobry film, francuskie kino mnie ostatnio zaskakuje, bo slabo je znam, zaskakuje akcją i dynamika, swietnymi ujeciami.
... i dobrą grą aktorską, gdyby nie główna bohaterka to film zbyt mocno by raził niedociągnięciami i wpadkami fabuły, a tak wszyło dobre, wciągające kino sensacyjne.
Rewelacyjny , ale trzyma w napięciu, wow! Może polecisz mi jakiś dobry thriiller , oczywiście francuski .
http://www.filmweb.pl/entityLink?entityName=film&id=698272
http://www.filmweb.pl/entityLink?entityName=film&id=710762
http://www.filmweb.pl/entityLink?entityName=film&id=114096
http://www.filmweb.pl/entityLink?entityName=film&id=11458
http://www.filmweb.pl/entityLink?entityName=film&id=33184
http://www.filmweb.pl/entityLink?entityName=film&id=39459
http://www.filmweb.pl/entityLink?entityName=film&id=316887
http://www.filmweb.pl/entityLink?entityName=film&id=38
http://www.filmweb.pl/entityLink?entityName=film&id=393442
http://www.filmweb.pl/entityLink?entityName=film&id=164773
http://www.filmweb.pl/entityLink?entityName=film&id=7292
http://www.filmweb.pl/entityLink?entityName=film&id=107854
Trochę pomieszane gatunki, ale same francuskie.
Proszę bardzo, cieszę się, że się nie będziesz nudzić :)
P.S.
Wiesz gdzie oglądać?
OK, dobry kryminał.
Thriller to będzie "Nikt znikąd" i polecam gorąco jako kolejny, warto, nietuzinkowy.
Z (już) klasyki, to "Doberman", "Nieuniknione", "Wróg publiczny" 2cz. i "Purpurowe rzeki" 2cz. warto oglądać jak się tego jeszcze nie uczyniło ;)
Reszta też dobra, "Vidocq" jest dziwny, brudny, spocony, prawie czuć ten smród z ekranu, charakteryzacja i scenografie najwyższych lotów.
"Vidocq" przypomniałeś mi ten film! BYłem zachwycony bo jego seansie. Ciekawe czy po 16 latach znów będę taki nim zachwycony.
Osobiście bardzo lubię jeszcze z takich bardzo nietypowych i klimatycznych z podobnego okresu "Pachnidło", widziałeś?
Jak nie, to polecam gorąco!
Czasami "uderzają" mnie takie produkcje, takie jak pachnidło czy vidocq, bo są zupełnie wyjątkowe (to może złe słowo, bo się zaraz ktoś czepi) raczej niepowtarzalne i oryginalne. Mało to filmów pokroju za szybkich albo uprowadzonej? A taki odkrywczy, z zaskakującą fabułą jeszcze tak zagrany i tam był nieodżałowany Rickman jako jej ojciec, niesamowite!
http://www.filmweb.pl/film/Nikt+znik%C4%85d-2014-698272
http://www.filmweb.pl/film/Seryjny+zab%C3%B3jca+nr+1-2014-710762
http://www.filmweb.pl/36
http://www.filmweb.pl/film/Vidocq-2001-11458
http://www.filmweb.pl/Nieodwracalne
http://www.filmweb.pl/film/B%C5%82%C4%99kitne+jak+piek%C5%82o-1986-39459
http://www.filmweb.pl/film/Dante+01-2008-316887
http://www.filmweb.pl/film/Doberman-1997-38
http://www.filmweb.pl/film/Wr%C3%B3g+publiczny+numer+jeden%2C+cz%C4%99%C5%9B%C4% 87+1-2008-393442
http://www.filmweb.pl/film/Wr%C3%B3g+publiczny+numer+jeden%2C+cz%C4%99%C5%9B%C4% 87+2-2008-164773
http://www.filmweb.pl/film/Purpurowe+rzeki-2000-7292
http://www.filmweb.pl/Aniolowie.Apokalipsy
Ta sama lista, tak lepiej wygląda, czytelniej!
Denerwowała mnie ta poprzednia...