Spodobał mi się ten film, ma bardzo fajny klimat taki jak lubię, ludzi ogarnia jakiegoś rodzaju szał mordowania i nie wiadomo do końca co to JEST? coś ala "ZOMBI?" . Tak więc jeśli lubisz takie klimaciki to powinieneś być usatysfakcjonowany, jak JA! :D
Jak lubisz takie klimaty to może znasz coś podobnego. Jakiś survival może byc mniej znany
Pewnie większość już oglądałeś? (oglądałaś?)
The Girl with All the Gifts /2016/
I Am a Hero /2015
La horde /2009
Goal of the Dead /2014
Here Alone /2016
Sorgenfri /2015
Summer Camp /2015
Rammbock /2010
Dead Snow /2009
Crazies /2010
Last Days on Mars /2013 (nie jestem pewien czy ten film powinien być na tej liście?:)
Wyrmwood /2014
Więcej nie mogę sobie teraz przypomnieć, może coś ci się spodoba z tych a może nie? :D
Tylko dwóch nie oglądałam ale i tak dzięki. A co do Last Days on Mars to lubie wszystkie survivalowe nie tylko o zombie.
To pewnie je też znasz?
Don't Grow Up /2015
The Survivalist /2015
The Mountain Between Us /2017
Jungle /2017
Desierto /2015
Backcountry /2014
All Is Lost /2013
Hunt for the Wilderpeople /2016
Ostatnie 2 cholernie mi się spodobały:)
Z survivalu polecam:
https://www.filmweb.pl/film/Robinson+Crusoe+on+Mars-1964-128786
https://www.filmweb.pl/film/The+Naked+Prey-1965-372766
https://www.filmweb.pl/film/Śmiertelne+manewry-1981-88002
https://www.filmweb.pl/film/Uwolnienie-1972-4982
https://www.filmweb.pl/film/Mój+własny+wróg-1985-7800
Wybitny nie był, ale trochę mnie dziwi ta bardzo niska ocena. Moim zdaniem dużo lepszy niż byle który sezon TWD (z pominięciem pierwszego, rzecz jasna ;)).
Dokładnie, średnia ocena filmweb'u jest myląca. Na jej podstawie można by odnieść wrażenie, że jest to horror klasy B. Tymczasem film nie jest wybitny, ale całkiem dobry, dzięki niesamowitemu klimatowi. Pewnie, że nad scenariuszem można by popracować, ale ten aspekt nie dyskwalifikuje tego dzieła jako całości. Mi się podobał i zainteresował mnie od samego początku.