The Horseman (2008)
Akolici (2008)
Magazyn (2009)
Klinika (2010)
W jej skórze (2009)
Zabójca (2007)
Restraint (2008)
Królestwo zwierząt (2010)
2:37 (2006)
Pokarm (2005)
Moi chłopcy (2009)
Snowtown (2011)
Dobrze zrobiony film w spokojnym klimacie,bez jakis poscigow,strzelanek.Historia juz od samego poczatku interesuje i wciaga.
Retrospekcja:Kolezka ma romans z klientka.Pewnego dnia kobieta znajduje w swoim domu mase pieniedzy schowanych przez swojego meza.Nie zastanawiajac sie dluzej proponuje swojemu kochankowi...