PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=817414}
6,8 67 889
ocen
6,8 10 1 67889
7,6 55
ocen krytyków
Midsommar. W biały dzień
powrót do forum filmu Midsommar. W biały dzień

Pewnie nie znam się na horrorach, bo w ogóle ich nie oglądam, ale zachęciło mnie nazwanie tego art - horrorem. No i poszłam do kina. I kompletnie nie rozumiem po co to coś powstało - myśli w tym żadnej, postaci stereotypowe do granic bólu, rozhisteryzowana główna bohaterka pokazująca tylko jedną minę. Wiele scen wzbudza po prostu śmiech - nie to, że chciałam się bać, ale myślałam, że ten film ma jakieś przesłanie. Totalna pustka oprócz ładnych obrazków.

ocenił(a) film na 8
Agatonik

Jak dla mnie główna bohaterka to bardzo mocny element filmu, a co do pobocznych postaci to wydaje mi sie, że nie było potrzeby jakoś szczególnie nadawać im głębszego sensu, skoro SPOILER i tak było im pisane zostać ofiarą. (oczywiście jeżeli chodzi Ci o grupę przyjaciół)
Film jako horror nie był straszny i wydaje mi się, że było to zamiarem twórców. Zamiast strachu film ufundował mi mocne uczucie niepokoju czy ciekawości do czego ten cały obrzęd zmierza.
I do tego wspaniałe zdjęcia. Film wg. mnie wygląda ślicznie.
Pewnym jest, że nie jest to typowy horror i na pewno nie każdemu przypadnie do gustu. W mój akuratnie trafił bardzo celnie :)
Pozdrawiam.

ocenił(a) film na 4
Kosuke

Dla mnie główna bohaterka była przede wszystkim irytująca. Absolutnie nie poczułam jej bólu, żalu (pomimo krzyków) ani po stracie rodziny, ani z powodu rozpadającego się związku. Ciekawa była koncepcja osady, wizualnie śliczna. No cóż, widać to film nie dla mnie. Dziękuję za rzeczowy komentarz. Pozdrawiam.

Agatonik