PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=588456}
6,4 800
ocen
6,4 10 1 800
I Melt With You
powrót do forum filmu I Melt With You

Dziwne że nikt jeszcze nie skomentował tego filmu właśnie jestem po seansie muzyka lat 90-tych,narkotyki i przyjaciele na imprezie ;],wszystko niby extra oglądając już od początku miałem wrażenie że reżyser chce przekazać widzowi to jak życie przemija co robimy i kim się stajemy,nasze wybory mają sens i sami decydujemy o tym co osiągamy czy jest to zapisane już u góry.Przyjazn praca rodzina czas wszystko kiedyś przeminie.Pewnie znajdą się trolle którzy napiszą że to głupi film o imprezce w domu ;],mam nadzieje że znajdzie się garstka ludzi którzy zobaczą przesłanie jakie niesie ten film.Świetna gra aktorów to co robią i kim się stają jest tu świetnie pokazane.Pogoń za pieniędzmi i dobrobytem,ustawionym życiem na poziomie,chyba nie każdemu jest to pisane. Naprawdę polecam ten film.
Oceniam go na 10/10 jedyny drobny minus to ilość narkotyków chyba człowiek nie wytrzymał by takiej dawki jaką przyjmują bohaterowie.;]
Polecam bardzo fajny clip wprowadzający do filmu
http://www.youtube.com/watch?v=FaaT9uvNiqY

boro1989pl

Mroczny i dołujący film...przepełniony cierpieniem, bólem i poczuciem beznadziejności. Nie oceniam i nie polecam.

ocenił(a) film na 10
kotlet