PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=852180}

Eurovision Song Contest: Historia zespołu Fire Saga

Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga
6,2 27 888
ocen
6,2 10 1 27888
5,4 19
ocen krytyków
Eurovision Song Contest: Historia zespołu Fire Saga
powrót do forum filmu Eurovision Song Contest: Historia zespołu Fire Saga

Uwierzę w wiele rzeczy - nie mam problemu z elfami, orkami, smokami, kosmitami i wszelkimi innymi rasami, magią i innymi bzdurami, ale w jedno to nie uwierzę.
Jakim cudem taka laska jak McAdams przez kilkadziesiąt lat lata jak głupia za Farrellem? Nie znam się za bardzo na kolesiach, ale wizualnie powiedziałbym, że jest 20 punktów poniżej jej, no i to traktowanie. Niby w Greyu czy 365 dniach tam kobiety miały syndrom sztokholmski i wchodziły w toksyczne związki, no ale to co się tutaj odstawia to jest jakiś szczyt toksycznego związku, gdzie ten Lars to ją szmaci na każdym polu, nawet nie pokażę jej, jaki kostium ma założyć, nie mówiąc już o pytanie się o zdanie. A ten gej z Rosji to w sumie uczciwie podchodzi i po prostu chce z nią nagrać piosenkę, a może cały album. Co jest niby złego, by laska z różnymi kolesiami nagrywała kawałki?

Dlatego ten film to też taka wizualizacja syndromu sztokholmskiego, facet uzależnia od siebie dziewczynę artystycznie i emocjonalnie, a sam jest wybitnie egoistyczny.

Ale ogólnie film spoko, przyjemnie się ogląda, nie jest jakoś super zabawnie, ale nie męczy i kilka fajnych elementów ma. Sam nie wiem czemu, ale najbardziej się uśmiałem na występie Wikinga XXI wieku :)

RipRoy

Czy ja wiem czy taka z niej laska? Ładna to fakt, ale bez przesady. MOja nauczycielka od biologii jest bardzo podobna do Rachel, tyle że bez tej całej hollywoodzkiej otoczki i sztabu stylistów. No i prezentuje sie zwyczajnie, jak normalna ładna dziołcha. Chłopa też ma nie najpiekniejszego wiec nie ma tu zadnej fantastyki.

RipRoy