Mia Wasikowska

7,6
19 621 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Mia Wasikowska

Polecam zobaczyć króciutki filmik http://www.youtube.com/watch?v=7X_gjhZNGaI - ciekawił mnie Jej stosunek do Swojego pochodzenia - tutaj znalazłem odpowiedz:)

dan75_filmweb

Fajnie ,że jest dumna z tego ,że ma pochodzenie polskie ;)

użytkownik usunięty
dan75_filmweb

To miło, że pamięta o swoich korzeniach. Też marzę o światowym aktorstwie, oby mi się udało. Uwaga, Zuzanna Jaskółkowska podbije świat :) . Już wyobrażam sobie problemy obcokrajowców z wymówieniem mojego nazwiska ^^. Ale chyba będę mogła zmienić nazwisko na Swallow - Jaskółka, jak myślicie? Suzanne Swallow, nawet ładnie brzmi. Eh... marzenia, ale jak to ludzie mi mówią, kiedy usłyszą o moich marzeniach, wszystko przede mną. Trzymajcie kciuki.

Jak usłyszałem trzy pierwsze zdania to "miałem goose bumps" - pomyślałem 100% POLKA - to jak wymówiła Swoje nazwisko - co ciekawe bardzo mało moich uczniów ją zna (jestem nauczycielem angielskiego) - po świętach zamierzam im puścić to video na zajęciach - a tak po za tym zapraszam do dwóch konkursów z MIA WASIKOWSKA na pierwszym planie
http://hotenglish.pl/konkurs-mia-wasikowska-alicja-w-krainie-czarow/#more-903
http://hotenglish.pl/mia-wasikowska-wszystko-w-porzadku/#more-881
Pozdrawiam monika58333 i Yako1997

Życzę Ci powodzenia :-)

Powiem Ci tylko tyle, że Zuzia/Zuzanna w mojej opinii o wiele lepiej brzmi od Suzie, Suzanne, a Swallow ewidentnie kojarzy mi sie z Pokemonem. Ba! Istnieje nawet taki Pokemon o prawie identycznej nazwie (Swellow), oczywiście w świecie Pokemon ale wiadomo o co chodzi. Dlatego, jak na moje, nie musisz wcale zmieniać swojego imienia i nazwiska. :)

użytkownik usunięty
Heller1304

Zapamiętam :)

Też życzę powodzenia i nie zmieniaj nic - niech się trudzą :)

dan75_filmweb

Mieszkała nawet rok w Szczecinie. Co ciekawe Jessie Eisenberg ma jakąś rodzinę w Szczecinie i też tu bywał.

saitek