To był zwykły, rodzinny wieczór. Sielską atmosferę dopełniał nastrojowy półmrok. Nic nie zwiastowało, że ta noc przybierze tak brutalne oblicze. Wystarczyło jednak parę niepokojących dźwięków i jeden brutalny oprawca, by rozpoczął się koszmar. Gdy Jay budzi się w ciemnym pomieszczeniu, razem z trzema innymi zakładnikami, nie spodziewa... czytaj dalej
Gdyby to wszystko przemontować, byłby to nawet znośny film. Długo motywacja głównego złego była nieznana, całe segmenty retrospekcji przydługie i momentami niepotrzebne. Można było zbudować naprawdę fajne napięcie, gdyby wspomnienia złola były w formie flashbacków ofiar, wstawić retrospekcje pod koniec filmu, a motyw...
więcej...ale, w rew pozorom film ma wiele do zaoferowania w warstwie dramatu psychologicznego głównej postaci. To mroczny i brutalny thriller, z elementami kidnapingu, patologicznych postaw, chorej miłości (ojciec - syn), syndromu sztokholmskiego. Na to wszystko nakłada się motyw zemsty i chorej gry. Pomimo swych sporych...
Zbiór przypadkowych pomysłów dla panów Aldersona i Granta zmienia się, gdy obaj się budzą i dochodzą do wniosku, że mają scenariusz i trzeba to nakręcić. No jeszcze nie nikt nie obudzi mnie / Właśnie przychodzi najlepszy sen / Już jestem w środku genialnie cicho jest / Telefon dzwoni a może go zjeść / Na dworze zima...
więcej