Prawie 50 lat temu pewien bystry amerykański przedsiębiorca zrozumiał, jak wysoką cenę są w stanie zapłacić ludzie za obietnicę stania się kimś lepszym niż inni. Najbardziej przyziemny napój bezalkoholowy, jakim jest kawa, w kubku z zieloną syreną stał się symbolem luksusu. Właściciel marki, Howard Schultz, zbudował imperium, które jest... Prawie 50 lat temu pewien bystry amerykański przedsiębiorca zrozumiał, jak wysoką cenę są w stanie zapłacić ludzie za obietnicę stania się kimś lepszym niż inni. Najbardziej przyziemny napój bezalkoholowy, jakim jest kawa, w kubku z zieloną syreną stał się symbolem luksusu. Właściciel marki, Howard Schultz, zbudował imperium, które jest symbolem globalizacji marek, uzależniając przy tym miliony klientów od swoich napojów. Twórcy dokumentu przeprowadzili błyskotliwe dochodzenie, które ujawnia, jak firma zatraciła się w pogoni za coraz to większymi zyskami. czytaj dalej