film

Przyszłość należy do nas

Futur Drei
2020

1h 32m
6,5 221  ocen
6,5 10 1 221
6,0 2 krytyków
Parvis jest młodym, przystojnym Niemcem, którego rodzice wyemigrowali z Iranu. Jest wyoutowanym gejem i chętnie umawia się na randki na Grindrze. Wkurza go, kiedy spotyka... Zobacz pełny opis

Ten film nie ma jeszcze zarysu fabuły.
Dramat
Przyszłość należy do nas

reżyseria Faraz Shariat

scenariusz Faraz Shariat, Paulina Lorenz

produkcja Niemcy

premiera

nagrody Film otrzymał 2 nagrody

Przyszłość należy do nas
Zwiastun nr 1 (polski)
nr 1 (polski) 2020-08-28T09:29:52 https://fwcdn.pl/webv/48/71/54871/54871.4.jpg https://fwcdn.pl/video/f/294/849594/Futur_Drei_trailer_DqY.vp9.1080p.webm

Parvis jest młodym, przystojnym Niemcem, którego rodzice wyemigrowali z Iranu. Jest wyoutowanym gejem i chętnie umawia się na randki na Grindrze. Wkurza go, kiedy spotyka się z dyskryminacją ze względu na swoje pochodzenie. Kiedy zostaje przyłapany na kradzieży w sklepie, musi za karę wykonać prace społeczne w ośrodku dla uchodźców. Poznaje tam Irańczyka Amona i jego siostrę. Parvis i Amon zakochują się w sobie, ale szybko odkrywają, że w Niemczech nie są na takich samych prawach.

premiera 23 lutego 2020 (Światowa premiera na VOD) , 10 października 2020 (Polska premiera na VOD)

studio Filmförderung Hamburg Schleswig-Holstein (finansowanie) / Jost Hering Filmproduktion

tytuł oryg. Futur Drei

inne tytuły No Hard Feelings Międzynarodowy
No Hard Feelings USA
No Hard Feelings Wielka Brytania
więcej

Zdjęcia do filmu nakręcono Hildesheim, Hanowerze, Gronau i Getyndze (Niemcy).
Okres zdjęciowy trwał od 6 sierpnia do 10 września 2018 roku.
TOP filmy z roku...
  • 2025
  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • Zobacz wszystkie lata
Filmy dostępne na...
  • NETFLIX
  • MAX
  • DISNEY
  • AMAZON
  • CANAL_PLUS_MANUAL
  • SKYSHOWTIME
  • Zobacz wszystkie VOD
Od najlepszych
  • Od najnowszych
  • Od najlepszych

Średni

ocenił(a) film na 5

Filmowa fantazja o tym, że jesteśmy tym, do czego przynależymy, i jednocześnie tym, od czego próbujemy uciekać. Mocno senna konwencja, która w drugiej części filmu zmienia się w obraz bardziej artystyczny, a niezbyt przekonująco rozwinięte wątek społeczny i historia miłosna urywają się na rzecz ścisłej gry obrazami....

więcej