Pietro, producent filmowy, ratuje przed utonięciem kobietę. Po powrocie do domu dowiaduje się, że jego żona umarła. Zostaje jedynym opiekunem 10-letniej córeczki Claudii. Mężczyzna musi przystosować się do całkiem nowej sytuacji i nauczyć najprostszych, codziennych czynności. Wycofuje się z szaleńczego pędu, który towarzyszył mu w pracy,... czytaj dalej
Nieczęsto zdarzają się filmy przepełnione tak dużym ładunkiem pozytywnej energii, tym bardziej więc należy polecać je jako towar nad wyraz deficytowy.
Pietro wraz z bratem ratuje dwie tonące kobiety. Niestety, w przyrodzie zachowana musi zostać równowaga, czego boleśnie doświadczyć ma nasz bohater. Po przyjeździe do...
W filmie pojawia się długa scena z seksu głównego bohatera z (chyba) uratowaną przez niego kobietę. Moje pytanie - Czemu ta scena miała służyć ? :)
Także fragment rozmowy głównego bohatera z jego przyjacielem na temat żony tego drugiego i jej ciekawej choroby. W sumie nic z niej nie wynikło, a przyjaciel chciał się...
Rezygnacja bohatera z głębszych poszukiwań odpowiedzi na dramat śmierci, jest w końcu deklaracją wiary w bezsens życia... Tzw. "humanizm ateisty" (Moretti) oznacza w sumie zgodę na podzielenie losu zwierząt... A z drugiej strony bohater próbuje ocalić więź z dzieckiem, co jest jak gdyby ukrytą nadzieją na "coś więcej"...
więcejAmelia tym razem jest facetem. Niemłodym. Niczego nie postanawia. Jest sobą.
Została okradziona z magii, która sprawiała, że wszystkie głupie rzeczy które robiła kończyły
się stanem nirwany u napotkanych ludzi.
Tym razem jest normalnie, a Amelia (poza umożliwieniem zemsty uratowanej kobiecie) jest
właściwie pluszowym...