Tego nie spodziewał się chyba nikt.
"Step Up 3-D" zawojował w ten weekend polski box-office, przyciągając do kin aż
135 580 widzów. Poprzednie części tanecznej serii również cieszyły się sporą popularnością, ale żadna z nich nie może pochwalić się tak rewelacyjnym otwarciem. Wygląda na to, że największym wabikiem dla posiadaczy biletów była technologia 3D, w której zrealizowano film.
Na drugie miejsce spadła
"Incepcja" (105 082 widzów). Thriller science-fiction Christophera Nolana sprzedaje się jednak bardzo dobrze. Film stracił przez ostatni tydzień zaledwie 29% publiczności, w związku z czym na jego koncie znajduje się łącznie 409 134 sprzedanych biletów.
"Incepcja" z łatwością przebije rezultat poprzedniego obrazu
Nolana,
"Mrocznego rycerza", który przyciągnął do kin w sumie nieco ponad pół miliona Polaków.
Najniższe miejsce na podium przypadło
"Shrekowi Forever". Animacja studia DreamWorks nie sprzedaje się, co prawda, tak dobrze jak poprzednie części przygód zielonego ogra, ale i tak może się poszczycić ponad dwumilionową publicznością. Nowy
"Shrek" będzie pewnie najchętniej oglądanym filmem tego roku w Polsce.
Do pierwszej dziesiątki, oprócz
"Step Up 3-D", załapała się jeszcze jedna nowość -
"Projekt Dziecko". Wynik polskiej komedii w gwiazdorskiej obsadzie (
Zamachowski,
Karolak,
Koterski) nie zachwyca - zaledwie niecałe 16 tysięcy sprzedanych biletów.
Dane udostępnione dzięki uprzejmości dystrybutorów