Studio Fox Interactive Media ogłosiło, że od października rozpoczyna masową sprzedaż filmu z wytwórni Fox za pośrednictwem internetu. Tytuły pojawią się w sieci dokładnie tego samego dnia, co ich edycje DVD na sklepowych półkach.
Przy sprzedaży filmów Fox Interactive Media podjęło współpracę między innymi z serwisem Direct2Drive specjalizującym się w sprzedaży gier. Wytwórnia zapewnia, że w szybkim czasie jej produkcje pojawia się również na serwisach MySpace oraz należących do IGN Entertainment witrynach RottenTomatoes i Film Force.
Pierwszymi filmami, które będą miały swoje premiery równocześnie w internecie i na DVD będa między innymi
"X-Men: Ostatni bastion" (3 października),
"Garfield 2" (10 października) oraz
"Omen" (17 października).
Za pośrednictwem internetu sprzedawane będą również telewizyjne produkcje studia FOX, takie jak
"24 godziny" i
"Prison Break".
Filmy kupowane za pośrednictwem serwisów współpracujących z Fox Interactive Media kosztować będą około 20 dolarów. Kosz ściągnięcia jednego odcinka serialu wynosił będzie $1,99.