Wszechobecna różowa wstążka stała się nie tylko symbolem walki z rakiem piersi, ale również znanym symbolem marketingowym - kupując produkty z tym logiem konsumenci czują... Zobacz pełny opis
Wszechobecna różowa wstążka stała się nie tylko symbolem walki z rakiem piersi, ale również znanym symbolem marketingowym - kupując produkty z tym logiem konsumenci czują się współuczestnikami walki przeciwko tej podstępnej chorobie. Niestety, kampania „różowej wstążki” fałszuje rzeczywistość: każdego roku, coraz więcej kobiet zostaje... Wszechobecna różowa wstążka stała się nie tylko symbolem walki z rakiem piersi, ale również znanym symbolem marketingowym - kupując produkty z tym logiem konsumenci czują się współuczestnikami walki przeciwko tej podstępnej chorobie. Niestety, kampania „różowej wstążki” fałszuje rzeczywistość: każdego roku, coraz więcej kobiet zostaje zdiagnozowanych z rakiem piersi, a proponowane metody leczenie nie zmieniły się wiele od 40 lat. Poprzez wywiady z aktywistkami i uczestnictwo w samej kampanii, autorka dokumentu Lea Pool postara się odpowiedzieć na pytanie kto tak naprawdę korzysta z kampanii „różowa wstążka”?
Zdjęcia do filmu powstawały w Montrealu, Niagara Falls, Ottawie (Kanada), w Nowym Jorku (Nowy Jork,USA), San Francisco (Kalifornia,USA) oraz w Waszyngtonie (Dystrykt Kolumbii,USA).