Wszechobecna różowa wstążka stała się nie tylko symbolem walki z rakiem piersi, ale również znanym symbolem marketingowym - kupując produkty z tym logiem konsumenci czują się współuczestnikami walki przeciwko tej podstępnej chorobie. Niestety, kampania „różowej wstążki” fałszuje rzeczywistość: każdego roku, coraz więcej kobiet zostaje... Wszechobecna różowa wstążka stała się nie tylko symbolem walki z rakiem piersi, ale również znanym symbolem marketingowym - kupując produkty z tym logiem konsumenci czują się współuczestnikami walki przeciwko tej podstępnej chorobie. Niestety, kampania „różowej wstążki” fałszuje rzeczywistość: każdego roku, coraz więcej kobiet zostaje zdiagnozowanych z rakiem piersi, a proponowane metody leczenie nie zmieniły się wiele od 40 lat. Poprzez wywiady z aktywistkami i uczestnictwo w samej kampanii, autorka dokumentu Lea Pool postara się odpowiedzieć na pytanie kto tak naprawdę korzysta z kampanii „różowa wstążka”? czytaj dalej