Nastolatek z Brooklynu poszukuje własnej tożsamości, balansując między nieuczciwymi przyjaciółmi, potencjalną dziewczyną i starszymi mężczyznami, których poznaje online. Zobacz pełny opis
nr 1nr 12017-07-21T15:53:37 https://fwcdn.pl/webv/35/33/43533/snap1.43533.4.jpg https://fwcdn.pl/video/f/10/775510/beach_rats__theatrical_trailer____in_select_theaters_starting_august_25th.vp9.1080p.webm
O seksie nie tak seksownie, jak mogłoby się wydawać. W swoim drugim pełnometrażowym filmie Eliza Hittman ponownie opowiada o niezręcznych początkach odkrywania własnej seksualności, tym razem wchodząc w dialog z "Moonlight" Barry’ego Jenkinsa. Oszczędnie i bez grama sentymentalizmu, z pomocą współpracującej z Wimem Wendersem wybitnej... O seksie nie tak seksownie, jak mogłoby się wydawać. W swoim drugim pełnometrażowym filmie Eliza Hittman ponownie opowiada o niezręcznych początkach odkrywania własnej seksualności, tym razem wchodząc w dialog z "Moonlight" Barry’ego Jenkinsa. Oszczędnie i bez grama sentymentalizmu, z pomocą współpracującej z Wimem Wendersem wybitnej operatorki Hélène Louvart, pokazuje losy nastolatka zmagającego się z własnymi pragnieniami. Frankie (brytyjski debiutant Harris Dickinson) nie wie, czego chce, ani co lubi – schowany w ciemnym kącie, z mieszaniną zażenowania i ciekawości przygląda się w nocy poznawanym w internecie starszym mężczyznom. "Nie robię takich rzeczy" – odpowiada jednemu z nich na propozycję spotkania, ale z czasem zaczyna pozwalać sobie na coraz więcej. Zamknięty w sobie chłopak wciąż nie potrafi przyznać się przed sobą do tego, kim jest. Wciąż pozostaje gdzieś na uboczu, podrywając dziewczyny w bieliźnie w lamparcie cętki i snując się bez celu po pustych ulicach Brooklynu z kolegami, którzy tak naprawdę niczego o nim nie wiedzą.
Kiedy słyszymy głos ojca na automatycznej sekretarce, podaje on numer telefonu rozpoczynający się od 941. Jest to numer kierunkowy Florydy, a akcja filmu dzieje się w Nowym Jorku.
To jest taki rodzaj filmu, gdzie czyta się między wierszami scenariusza a zdjęcia mają w tym pomagać. Niestety scenariusz jest dosyć niekonsekwentny. Jest to w gruncie kolejny film o poczuciu beznadziei młodych ludzi w Ameryce, szczególnie tych wywodzących się z niższych warstw społecznych. Co uderza człowieka to...