a ja miałam przyjemność poznać tego Pana osobiście w Londynie w 2005 roku. bardzo przyjemny i
sympatyczny człowiek. :)
Który film z udziałem Gabriela uważacie za najlepszy ? Która jego rola najbardziej Wam się podoba ?
Jak dla mnie: "Stigmata" (Sorry nie rozumiem za co niby ta nominacja do złotej maliny :/, zagrał genialnie... Dla takiego księdza mogłabym stracić rozum:) )
"Podejrzani", też spoko i oczywiście "Człowiek..."
A "i...
jako juror. Gdyby ktoś znał program festiwalu z zaangażowaniem Jego osoby to prosiłabym o info, najlepiej z terminarzem. Pewnie będzie jakieś spotkanie z festiwalową publicznością, czy odsłonięcie odlewu łap w chodniku. Na jeden dzień do Krk mogłabym wyskoczyć, zatem będę wdzięczna za jakieś szczegółowe tipy ;].
1. Podejrzani - 10+/10
2. Koniec przemocy - 9/10
3. Truposz - 9/10
4. Twierdza - 8/10
5. Gotyk - 8/10
6. Wróg publiczny - 8/10
7. Pająk
8. Stygmaty - 7/10
9. I stanie się koniec - 7/10
10. Atak na posterunek - 7/10
11. Człowiek w żelaznej masce - 7/10
12. Biały labirynt - 7/10
13. Pokerzyści - 6/10
14....
oscar za stygmaty bez dwóch zdań o filmie i stanie się koniec nie wspomnę urodzony do tego typu
ról jaki i podejrzani dla mnie top 10 wielce nie doceniony a szkoda mysle ze równie dobrze jak
waltz odegrałby niemca skur****na bez dwóch zdań
Zaczęłam oglądać In Treatment, już dawno na niczym oglądanym nie udało mi się skupić aż tak uwagi. Polecam.
W horrorach zaimponowal mi bardzo swoimi kreacjami, stygmaty swietne, zwlaszcza ze sam chcial zostac ksiedzem.... ale na szczescie zrezygnowal i zostal swietnym aktorem!!
1. Podejrzani - 10+/10
2. Koniec przemocy - 9/10
3. Truposz - 9/10
4. Twierdza - 8/10
5. Gotyk - 8/10
6. Wróg publiczny - 8/10
7. Pająk
8. Stygmaty - 7/10
9. I stanie się koniec - 7/10
10. Atak na posterunek - 7/10
11. Człowiek w żelaznej masce - 7/10
12. Biały labirynt - 7/10
13. Pokerzyści - 6/10
14....